Tiranë, Albania: Xhamia Et'hem Bej
12:00 pm✿السلام عليكم ورحمة الله وبركاته✿
Bersambung dari SINI.
masa jalan-jalan kat Dataran Skanderberg, tiba-tiba terpandang bangunan yang kelihatan familiar. laa... masjid rupanya! tanpa berlengah, anies pun beritahu member yang anies nak pergi tengok masjid ni sementara diorang tengah sibuk beli souvenir.
well... saiz masjid ni kecil je dan sama macam Masjid e Namazgjasë, reka bentuknya 'tak lari' daripada seni bina masjid di Türkiye.
nak ceita banyak pun, anies tak ada info fasal masjid ni. so cuma ada beberapa keping foto yang sempat anies snap untuk tatapan korang. kalau datang ke Tiranë suatu hari nanti, jangan lupa singgah masjid ni ya!
ni laa masjidnya... tak dapat nak snap dari jauh sebab nak kejar masa😁
masjid dari pandangan sisi...
macam tak percaya je bila tengok silingnya diperbuat daripada kayu...
kawasan solat muslimin...
laluan menuju ke ruang solat muslimat...
ruang solat muslimat kecil je... anies tercari-cari ruang ambil wuduk tapi tak jumpa...
bila dah sampai Tiranë ni memang tak sangkalah akan jumpa banyak masjid. anies ada kongsikan fasal masjid-masjid tu kat SINI dan SINI. jemputlah baca ya...
that's all for today
daa
p/s nak sambung BW tapi apakan daya. Google / blogspot buat hal tak boleh drop komen😞😞








Albania
Belgium
Brunei Darussalam
Cambodia
China
Deutschland
Egypt
England
France
Greece
Hong Kong
Indonesia
Japan
Laos
Macau
Malaysia
Netherlands
Saudi Arabia
Singapore
Switzerland
Taiwan
Thailand
Türkiye
Turkmenistan
Vietnam
0 Words of Lo♥e
☆*✲゚*。(((´♡‿♡`+)))。*゚✲*☆
yea yea...
mekacih korang!
nanti anies BW ya!
mungkin lewat BW..
tapi yang PASTI,
anies tetap akan
TERJAH blog korang!
☆*・゜゚・*\(^O^)/*・゜゚・*☆