Cuba cara lain

12:00 pm

✿السلام عليكم ورحمة الله وبركاته✿

Cara INI kurang berjaya. so anies decide untuk guna cara lama.


minta member belikan kat Shopee. tak laa mahal mana pun. campur postage: RM14.90

cakap kat member, "cari je yang mur mur dan warna gelap". so... ni laa 'hasilnya!' ceramic oil burner namanya. sebelum ni anies panggil burner je. ah, lantaklah! janji ada. size pun kecil je.


untuk aroma oil, anies beli kat Daiso je. pilih punya pilih, bauan ni jadi pilihan. bila dah guna... yes! wangiannya memang sedap. tak terlalu kuat dan tak terlalu 'soft'. just nice. selain Savon, ada bauan Rose White, Forest dan Flower (kalau tak silap).


ni salah satu cara anies untuk relaks. bila bilik bau wangi, secara tak sedar mata cepat mengantuk. so tak ada laa marathon drama Korea jadi burung hantu setiap malam😂😂 haa... nak bangun pagi pun senang. Alhamdulillah...

korang pula macam mana? apa jenama aroma oil yang korang guna sekarang? mind to share?👇👇

that's all.
daaa...

Echoes Of The Past: Old Stories Retold

30 Words of Lo♥e

  1. bau yang menenangkan.. ldy pernah ada yag mcm teko.. tapak bawahnye mcm dapur.. letak lilin di situ.. lps tu si kakak selamat pecahkan.. :D

    ReplyDelete
  2. Saya tak pakai burner begini sebab saya ni pelupa + lalai + cuai 😂 saya ada yang jenis mesin… kita letak air, titiskan aroma oil then wap aroma tu akan keluar.

    ReplyDelete
    Replies
    1. jenis mesin tu guna letrik kan? ke guna usb?

      Delete
  3. Saya tak pakai burner begini sebab saya ni pelupa + lalai + cuai 😂 saya ada yang jenis mesin… kita letak air, titiskan aroma oil then wap aroma tu akan keluar.

    ReplyDelete
  4. Jenama saya tak ada yang specific. Kalau jalan2 jumpa kat kedai ke kiosk jual aroma oil ni… saya beli je kalau berkenan. My preference bau-bau ocean, aqua & tropika 😊

    ReplyDelete
    Replies
    1. then bolah laa try Daiso punya ni
      mesra poket org kata
      hehehe

      Delete
  5. boleh tahan juga harga dia, ada survey burner ni tapi tak pernah beli lagi. guna scented candle biasa je..

    ReplyDelete
  6. harum semerbak wangiannya ok tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. ya kak
      bla blk wangi mmg rs relaks wpn bdn penat

      Delete
  7. I love aromatic oils, thanks for your sharing

    ReplyDelete
  8. Saya pernah pakai keramik oil burner macam nih kak. Memang wangi semerbak, tapi tak lama. Habis oilnya, habis juga wanginya kan 😄.

    Skr saya masih pakai young living.

    Utk oil biasanya peppermint, dan lavender..itu fav saya 😁

    ReplyDelete
  9. Boa tarde e uma excelente terça-feira minha querida amiga.

    ReplyDelete
  10. I want planning to get one of these

    ReplyDelete
  11. pakai lilin je tapi tulah better pakai jenis ni kalau selalu lupa

    ReplyDelete
    Replies
    1. lilin mmg ok esp yg mahal
      hahaha
      yg ni versi kedekut
      hahahaha

      Delete
  12. Saya baru tahu kalau ada burner untuk oil therapy.

    ReplyDelete
  13. Kalo saya pakai yg matic ajalah...😀

    ReplyDelete
  14. Pakai BBW. Pewangi untuk relaks. Dengan harapan mata boleh lelap.

    ReplyDelete
  15. dulu saya pakai juga burner ni, beli candle wangi la tapi lepas heboh pasal budak 6 tahun start tumbuh breast sebab selalu exposed pada wangian gini, terus saya stop. risau ada anak kecik kat rumah huhu

    ReplyDelete
  16. Saya ada burner ni, tapi tak pakai. Nak tidur, tak perlu aroma therapy. Asal letak kepala atas bantal je, belayar terus. Ada nampak kat Kaison pun ada jual, tapi tak cuba lagi.

    ReplyDelete
  17. nona zaty suka pakai aroma oil jugak. jenis herba.. kalau balik je rumah dia rasa santai and tenang je dengan baunya. memang boleh buat kita terbuai hahaha

    ReplyDelete
  18. tak guna pun aroma oil...guna perfume diffuser sugar bomb je.

    ReplyDelete
  19. Oh kita kat rumah guna yg bakar charcoal letak pewangi tu ala ala middle east tu hahaha

    ReplyDelete

☆*✲゚*。(((´♡‿♡`+)))。*゚✲*☆

yea yea...
mekacih korang!
nanti anies BW ya!
mungkin lewat BW..
tapi yang PASTI,
anies tetap akan
TERJAH blog korang!

☆*・゜゚・*\(^O^)/*・゜゚・*☆