All about cat

11:08 am


Seorang guru sedang mengajar murid tahun 1.

cikgu: murid2, tahu tak kucing suka makan apa?

murid2: ikan, cikgu!

cikgu: bagus. cuba beritahu cikgu, kucing ada berapa mata?

murid2: dua, cikgu!

cikgu: pandai. sekarang, beritahu cikgu, kucing ada berapa pasang kaki?

murid2: empat cikgu!

cikgu: bijak! macam mana bunyi kucing?

tiba2 seorang murid mengangkat tangan dan bangun.

murid: cikgu, boleh saya tanya 1 soalan?

cikgu: boleh, silakan!

murid: cikgu tak pernah tengok kucing ya?

Yang Ni Pun Best Juga Taw!

38 Your Words of Lo♥e

  1. hehe..terkesima kejap kalo i yg jadi cikgu..

    ReplyDelete
  2. hambik..anak murid skang..

    ReplyDelete
  3. kanak kanak sekarang bijak, mmg pening kepala cikgu! haha

    ReplyDelete
  4. Bila pulak kucing ada EMPAT PASANG kaki. Ada dua pasang je = empat kaki. :)

    ReplyDelete
  5. hahah..parahlah dapt ank murid terlebih cerdik mcm ni..

    ReplyDelete
  6. he he..budak2 sekarang ni bijak..tanyak banyak2 kena lah kita balik..

    ReplyDelete
  7. 2 pasang ja..
    pernah terjadi anak kucing masuk kat bahagian enjin masa saya nak start keta...nasib baik check dulu...

    ReplyDelete
  8. hah! abis cikgu tu jawab ape anies?..... hehe

    ReplyDelete
  9. kekekekeke.... entah cikgu tu... tanyala beruang ker...

    ReplyDelete
  10. aduhai.. macam abang ariq dan kc jugak banyak tanya banyak mulut sampai malas ibu nak bercakap

    ReplyDelete
  11. kita pula yg diajarnya......
    sabor..sabor...

    ReplyDelete
  12. pasti cikgu tuh terkedu sekejap...hehe

    ReplyDelete
  13. Bijak bijak...sabau je la cikgu ya...

    ReplyDelete
  14. kucing ada dua psang kaki je la.. ciku pun kata ya je hahaha sah dia tak pernah tengok kucing hahahaha

    ReplyDelete
  15. haha bijak2 cam tulah selalu anak bongsu KA !

    ReplyDelete
  16. hehe..ank2 murid skrg advance2 belaka..cikgu ni pun satu..apasal la dia tanya pasal kucing..tanya la menatang yg bdk2 jrg tgk..

    ReplyDelete
  17. HAHA..ambik dah banyak sangat tanya kan macam la cikgu tak pernah tengok kucing..bagus betol anak murid cikgu tu..haha..

    ReplyDelete
  18. cikgu tu mesti trauma nak ajar anka murid yg cerdik agaknya lepas tu....

    tu gambar kucing atas tayar tu kucingnya hidup lagi ke tidak tu.... kot takut dah kena gilis je nanti....

    ReplyDelete
  19. hahaha kah kah kah
    tak pasal2 cekgu kene hehe
    dak2 skang lebih advanced :)

    ReplyDelete
  20. e'eh...x bahaya ke kucing tu..kenape la kucing suke lepak bawah kereta..kucing ecah pon mcm tu...hehe

    ReplyDelete
  21. kahkah....adoi la...

    jgn anak2 aku buat mcm tu kat cikgu sudah....huhu...

    ReplyDelete
  22. murid: cikgu mesti jawab tau soalan ni... ;0

    ReplyDelete
  23. Cikgu kena banyak sabar nie..kalau murid camni..

    ReplyDelete
  24. bijak2 budak skrg...terkena cikgu kalau mcm ni punye gaya.

    ReplyDelete
  25. Hahhahahahahahha ! zasss kau cikgu..

    ReplyDelete
  26. hikk2x..kesian pulak kat cikgu tu.. :)

    ReplyDelete
  27. kucing2 yang dok tido kat kete ni bahaya...takut salah2 hari dorang boleh mati masa kete start...@_@

    ReplyDelete

☆*✲゚*。(((´♡‿♡`+)))。*゚✲*☆

yea yea...
mekacih korang!
nanti anies BW ya!
mungkin lewat BW..
tapi yang PASTI,
anies tetap akan
TERJAH blog korang!

☆*・゜゚・*\(^O^)/*・゜゚・*☆