Top 5 for November 2023

1:14 pm

✿السلام عليكم ورحمة الله وبركاته✿

Kejap betul kan dah masuk Disember? rasa macam... baru je sambut tahun baru. tup tup hari ni dah 1 Disember. how time flies...

begitu juga dengan empunya blog ni. pada mulanya... saja nak cabar diri. mampu ke.... nak update blog setiap hari (weekdays)?

Alhamdulillah... walaupun tak berapa nak konsisten sebab ada 'rompong' (hari tak update)... tapi secara peribadi anies rasa puas, dapat buat lebih daripada yang disangka sebelum ni. lebih-lebih lagi bila dapat sokongan(komen-komen) korang.

so, from the bottom of my heart...

hanya Allah sahaja yang dapat membalasnya...


well, sama macam sebelum ni. tak ada apa-apa perubahan... anies kongsikan senarai top 5 untuk bulan lepas. cekidaut!



Alhamdulillah... ni laa dia 'kaki-kaki' komen bulan lepas. nampaknya kita ada orang baru laa... 

tapi... minta maaf banyak-banyak sebab tak dapat nak explain / perkenalkan lebih lanjut kelima-lima blogger ni. tapi anies harap kalau korang belum follow diorang ni, tolong klik link kat bawah ni ya:







well that's all for today... sekali lagi... sorry naa... tak dapat nak tulis panjang lebar macam sebelum ni.

thanks for reading
daa

Echoes Of The Past: Old Stories Retold

34 Words of Lo♥e

  1. tahniah top komentar...kejap je dh nk penghujung tahun kn

    ReplyDelete
  2. tahniah kpd semua pengomen tegar..

    ReplyDelete
  3. Congratulation semua. Tak terkejar nak masuk ranking.

    ReplyDelete
  4. Alamak, saya dah terkeluar dari senarai. :)

    ReplyDelete
  5. Tahniah buat kaki-kaki komen.

    ReplyDelete
  6. blog-blog yang di atas memang sudah saya kenali dan selalu baca juga

    ReplyDelete
  7. wahh keyboard warrior komentar... hehhe tahniah semua!

    ReplyDelete
  8. Boa tarde de sexta-feira e bom início de mês de dezembro.

    ReplyDelete
  9. Siempre es un placer leerte. Ten un genial mes. Te mando un beso.

    ReplyDelete
  10. Hai kak Anies, apa kabar? hehehe

    ReplyDelete
  11. Wha! Fann tu juga kawan uncle tu! (tumpang bangga)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahahahahah, saya pun bangga lah kenal uncle , 😄. Tak banyak teman yg konsisen selfie tiap saat 👍😁

      Delete
  12. Blog Mbak selalu ramai dengan komentar... Saya pikir karena Mbak memang secara personal juga ramah dan juga sering berkunjung dan berkomentar di blog teman-teman.
    Dari top 5 diatas, ada 2 blog yang belum saya follow. Saya kunjungi deh 2 blog ini.

    Salam,

    ReplyDelete
  13. Tahniah buat top 5 komentator... saya ke berapa mbak? :D

    ReplyDelete
  14. Tahniah pada yang rajin komen. Nanti cuti nak pi komen banyak banyak la.

    ReplyDelete
  15. tahniah top commentator!! semua nama yg rajin komen tu

    ReplyDelete
  16. Tahniah buat top 5 komentar blog Sis.. Semoga maju jaya & terus semangat dalam dunia penulisan blog 🤲🤲🤲🤲🤲

    ReplyDelete
  17. Alhamdulillah masuk lagiiii 😄😄. Macam lariii kan bulan ini. Ya Allah, trus saya liat target saya tahun 2023, ke laut semua lah, cuma 1 yg achieved 😂😂😂. Lainnya bhaaaay hahahahah

    ReplyDelete
  18. Eh, nama kita pun ada lah! Terkejut kejap tengok sebab sebelum ni dah lama tak komen, baru sekarang je nak start balik..btw thanks jugak selalu datang komen kat blog kita 💝

    ReplyDelete
  19. wowww mbak Fani dan mbak Hani memang luar biasa
    kadang aku suka lupa alamat domain temen0temen, jadi kudu aku catat di notes aku kak
    semoga bisa selalu blogwalking ke blog kak anis

    ReplyDelete
  20. tahniah semua yg rajin2 belaka

    ReplyDelete
  21. alhamdulillah walaupun tak ada dlm list.. rajin drop komen kan

    ReplyDelete
  22. Eh.. ada saya disitu..
    Tahniah pada yang tersenarai..

    ReplyDelete
  23. Semangat terus Anies untuk menulis entry..

    ReplyDelete

☆*✲゚*。(((´♡‿♡`+)))。*゚✲*☆

yea yea...
mekacih korang!
nanti anies BW ya!
mungkin lewat BW..
tapi yang PASTI,
anies tetap akan
TERJAH blog korang!

☆*・゜゚・*\(^O^)/*・゜゚・*☆