June for blogger fanny_dcatqueen and MRENEYOO

12:00 pm

✿السلام عليكم ورحمة الله وبركاته✿

Untuk bulan lepas, sengaja anies buat sedikit kelainan dengan memilih dua blogger sekaligus untuk mengisi 'segmen blogger pilihan'.

untuk ketahui nama-nama yang 'pernah naik carta' sebelum ni, jemputlah klik link di bawah, ya!

👉Mac
👉April
👉Mei

apa-apa pun anies ingin ucapkan jutaan terima kasih buat mereka ni sebab rajin bertandang dan menyapa kat blog. walaupun ada perbezaan bahasa, namun tu bukan penghalang untuk kita jalinkan ukhwah. haa gitu...

kalau korang belum pernah follow kedua-dua blogger asal Indonesia ni, jom kita mulakan sesi taaruf ringkas!




rasanya ramai dah kenal kot dengan fanny ni, kan? yang dah jumpa F2F pun ramai juga. ibu kepada 2 cahaya mata ni baru je balik bercuti dari KL dan Penang.

fanny bersama ahli keluarganya datang jalan-jalan ke KL dan lepas tu mereka ke Penang sebab ayahnya ada appointment dengan doktor. pada masa sama, fanny 'balik kampung' dia juga tu... haa jangan tak tahu, fanny ni pernah study kat Penang ya! 

tapi kalau tanya nasi kandar mana paling surrr... yang tu korang kena tanya fanny or follow je blog dia kat SINI ya!




yang ni pun rasanya ramai dah kenal. walaupun tak pernah jumpa F2F tapi blogger yang menetap di Lampung ni rajin balas kunjungan atau nama glamour nya 'blogwalking'.

mreneyoo atau mbak Heni ni, selalunya akan berkongsi cerita peribadi, resepi-resepi mantap dan tak lupa juga cerita jalan-jalannya ke tempat-tempat menarik di Indonesia seperti Lombok dan Yogja. hmm... agak-agaknya bila laa mreneyoo nak sampai KL, kan? tertunggu-tunggu juga ni...

tapi kalau tak sampai KL pun pastikan korang sampai ke 'rumah mreneyoo' kat SINI ya esp mereka yang belum follow lagi blog mbak Heni tu.

last but not least, as usual... ada sedikit saguhati untuk mereka ni. untuk fanny, anies dah serahkan tempoh hari. untuk mreneyoo, nanti tunggu fanny post parcel tu ya!

okey tu je laa perkongsian untuk hari ni. 
thanks for reading...
daaa

Echoes Of The Past: Old Stories Retold

0 Words of Lo♥e

☆*✲゚*。(((´♡‿♡`+)))。*゚✲*☆

yea yea...
mekacih korang!
nanti anies BW ya!
mungkin lewat BW..
tapi yang PASTI,
anies tetap akan
TERJAH blog korang!

☆*・゜゚・*\(^O^)/*・゜゚・*☆