The best clothing colors for your skin tone

12:00 pm

Echoes Of The Past: Old Stories Retold

15 Words of Lo♥e

  1. kak ana laa nih suka pada warna-warna gelap seiring usia agaknya ye :)

    ReplyDelete
  2. I dah lama confuse dengan guide ni sebab I rasa I neutral tapi ramai pula kata I sesuai pakai tudung yang berwarna cool. Tapi tulah I ni hentam je. Yang Penting tudung sesuai dengan baju I.

    ReplyDelete
  3. Kayaknya saya lebih ke netral deh,tapi apa iya krna warna urat /venanya,..soal warna pakaian lebih yg warna nude aja sih.

    ReplyDelete
  4. Gracias por los consejos. Te mando un beso.

    ReplyDelete
  5. Kadang kita pun confused tone mana satu. hihi...Terima kasih share Anies.

    ReplyDelete
  6. Saya sepertinya blue looking vein, warm, and my fav colors adalah honey and jade

    ReplyDelete
  7. Eh betul laah. Krn kulit saya memang warm tone, saya pun sukaaa warna2 yg dia rekomenin ini kak. Nampak buat kulit cerah

    ReplyDelete
  8. CCL pakai jer semua warna yg ada .hehehe .. asalkan ada confident

    ReplyDelete
  9. Boleh try... Tq sharing... Selalu main belasah jew

    ReplyDelete
  10. Saya warm skintone. N rasanya macam tak boleh pakai kaler honey n olive tu sebab akan buat kulit nampak lagi dull 😅 personally kulit saya akan nampak lagi naik bila pakai kaler2 yg vibrant macam blue, red n rose

    ReplyDelete
  11. Kak SA semua warna kak SA suka..tapi warna yang sesuai adalah warna neutral dan warm...

    ReplyDelete
  12. mine...warm. tp mcm takut je nak pakai warna cream itu.

    ReplyDelete

☆*✲゚*。(((´♡‿♡`+)))。*゚✲*☆

yea yea...
mekacih korang!
nanti anies BW ya!
mungkin lewat BW..
tapi yang PASTI,
anies tetap akan
TERJAH blog korang!

☆*・゜゚・*\(^O^)/*・゜゚・*☆