Guess My Weight Giveaway

2:06 pm

✿السلام عليكم ورحمة الله وبركاته✿

Jom kita meriahkan GA ni. lagipun tarikh tutupnya dah nak dekat. syarat2 pun senang je...

http://www.zukidin.com/2018/08/guess-my-weight-giveaway.html
klik banner di atas untuk menyertai ya...

okey, saya nak teka, berat abam kie adalah 79kg... betul ke? nanti kita tunggu keputusannya ya...

okey tu je... selamat berjaya kepada mereka yang menyertai GA ni!

Yang Ni Pun Best Juga Taw!

18 Your Words of Lo♥e

  1. awak...abam kie dah cakap

    6. Nyatakan berat badan Abam Kie berpandukan gambar di atas kepada satu tempat perpuluhan di dalam entri kawan2. Untuk memudahkan tekaan kawan2, Abam Kie bagi clue la sikit. Tekaan adalah di antara 83.0 hingga 85.0 kg. Penyertaan tanpa tekaan ini dikira batal.

    berat antara 83 hingga 85 jerrr....jawapan awk memg slh la jawabnye..heheheeh...saya tolong ni >_<

    ReplyDelete
  2. All the best sis :)

    ika datang singgah sini. https://ikashoid.blogspot.com/2018/08/book-haul-august.html

    ReplyDelete
  3. As salam Anies....terima kasih byk2 sbb sudi join GA abam kie. Malangnya tekaan anies tu jauh tersasar sbb abam kie suruh teka diantara 83.0 ke 85.0 kg je. Sila buat pembetulan segera, ye? Nanti abam kie update tekaan tu.

    ReplyDelete
  4. Lepas ni boleh lah teka berat Hana pulak kan?! Hahah >_< good luck tau kak Anies!! :3

    ReplyDelete
  5. alaa, dh t'miss la plak...;-(

    ReplyDelete
  6. AbamKie dah kasi hint berat antara 82 -85 kg Anies, tak perasan ye? Result dah keluar tapi saya punya jawapan pun salah..hahaha..nangis..

    ReplyDelete
  7. hahaha kelakar juga. semoga berjaya 😅😅😅

    ReplyDelete
  8. Result dah keluar tu, cepat tengok k...

    ReplyDelete

☆*✲゚*。(((´♡‿♡`+)))。*゚✲*☆

yea yea...
mekacih korang!
nanti anies BW ya!
mungkin lewat BW..
tapi yang PASTI,
anies tetap akan
TERJAH blog korang!

☆*・゜゚・*\(^O^)/*・゜゚・*☆