Selamat pengantin baru Pijo + Azran

11:38 am

✿...السلام عليكم✿

Tahniah pijo dan suami!

majlis berlangsung Sabtu lepas. 11. 11. 17. sengaja datang lambat sebab tunggu jemuran kering. laa ni kan kerap hujan petang. sebelah pagi memang terik. tu yang kena cepat2 sidai then dalam pukul 1 insya allah dah kering.

walaupun sampai lambat, tapi rasa berbaloi sebab dapat makan rendang daging yang mabeles! serius sedap! tak cukup dengan tu, dapat pulak ayam goreng panas2... rasa nak tambah lagi hahaha...

lepas ni, entah bila dapat jumpa pijo lagi sebab dia bakal berpindah. apa2 pun, doa kami semoga kalian berbahagia sampai ke syurga. aminnn...

majlis nikah pada sebelah pagi, hari yang sama...

majlis bersanding

hai pengantin...

pengantin dan rakan seopis beliau hahaha

geng2 opis

geng datang lambat 😊😊

credit gambar: group whatsapp

Yang Ni Pun Best Juga Taw!

16 Your Words of Lo♥e

  1. Selamat pengantin baru epada pengantin Yang sama cantik Dan Sama padan

    ReplyDelete
  2. Selamat Pengantin baru kepada mempelai...

    ReplyDelete
  3. sempat ko tunggu jemuran kering kan...hahaha...terbaekkk

    ReplyDelete
  4. Seronoknya kahwin..

    kalau boleh kahwin hari-hari..

    apa-apapun tahniah kepada Pengantin baru Pijo + Azhan

    ReplyDelete
  5. Subhanallah mereka telah melaksanakan ibadah dengan meikah yang syah, Selamat menempuh hidup baru! Dimusim hujan semoga langgeng.

    ReplyDelete
  6. Salam singgah sini anies...Selamat pengantin baru buat kawan anies semoga kekal hingg ke jannah..

    ReplyDelete
  7. TAHNIAH SELAMAT PENGATIN BARU KPD PASANGAN MEMPELAI

    ReplyDelete
  8. Tahniah buat pasangan mempelai.. semoga berbahagia dan diberkati hingga ke syurga.. aamiin :)

    ReplyDelete
  9. Tahniah buat kawan Anies tu.
    Semoga berbahagia till Jannah.
    Ok lettew gang datang lambat dapat begambar bersama pengantin di pelamin ;-)

    ReplyDelete
  10. Tahniah untuk pasangan.
    Moga bahagia hingga ke syurga...aamiin

    ReplyDelete
  11. Alhamdulillah tahniah pengantin. Moga disinari keberkataan dalam rumahtangga. Moga jodoh juga sampai ke Jannah. Amin...

    ReplyDelete
  12. slmt pengantin baru.. smoga bahagia melayari bahtera

    ReplyDelete

☆*✲゚*。(((´♡‿♡`+)))。*゚✲*☆

yea yea...
mekacih korang!
nanti anies BW ya!
mungkin lewat BW..
tapi yang PASTI,
anies tetap akan
TERJAH blog korang!

☆*・゜゚・*\(^O^)/*・゜゚・*☆