Hangin!!

7:53 am

ye btol! anies tgh hangin! hangin 1 badan... kalu korang kasi 10 botol air penyejuk badan cap kaki 7 pn x mampu nk hilangkn hangin yg sdg melanda ni...

wuuhhhhhhh!!
sabau anies...sabau...
mmg da lama da sabau ni tp bla benda yg sm berlaku berulang2 o ada spesis yg x fhm2 ni...mmg buat anies hangin! eeee... geram nyer ya ampunnnnn!

(tarik nafas..hembus...tarik nafas...hembus...)

acu cite..apa da jd ni??
x yah cite la. kalu cite pn bkn korang fhm...
cite la..cite la..cite la.. (ish, gedik nyer korang!)

anies x tau la knape dlm mggu ni anies rs x best je (bkn simptom monopause ye puan-puan) tido mlm pn kjap2 terjaga. ntah knape bdn asik rs x selesa je. bantal busyuk pn, da x sewangi cm dulu (br sedar bantal tu busyuk sebenau nyer). then, blom lg loceng jam berbunyi, mata anies da terbuka...da tu, mula la..jejak je punggung kat kerusi opis...mulut start menguap non stop. mata naik layu. tu blom lg sarapan. lps sarapan, lg menjadi2.

da dlm keadaan cam setengah zombie kampung pisang ni, tetiba plak muncul pembawa taufan Katrina. adushhhh...serta merta tsunami melanda 1 badan! Hangin! Hangin! Hanginnnn... 

ya Allah.. knape la time mcm ni berlaku. apa, korang ni faham ke x  bla wat keje ni? aduiiii...

bla kena mcm ni, slh 1 sikap yg anies x suke ialah anies akn cpt emo. ketawa pn nk x nk. bla bos pggl, wat2 muka inesen. bla dok kat meja, mengelamun. tau2 je da nangis da..adoiiii..

tolong la wahai hamba Allah...anies x suke. anies x suke! nk ulang lg skali ke? YE, ANIES X SUKE hangin2 mcm ni. penat tau. mn nk p-k hal keje, mn nk p-k hal blajau, mn nk p-k psl incek comei..(ops, ni x termsk ye) etc.

kpd hamba Allah tu, anies minta 1 je...kalu x fhm, TOLONG LA TANYA! kalu x reti, TOLONG LA TANYA! kalu x reti2 jg, TOLONG LA... jgn wat anies hanginnnnnnn cam ni...

showmemoneybiz.com

Yang Ni Pun Best Juga Taw!

1 Your Words of Lo♥e

  1. masalah la mmg klu x dpt tdur mlm tapi mata nak tidor siang ... sikap manusia mmg mcm2 ... heee

    ReplyDelete

☆*✲゚*。(((´♡‿♡`+)))。*゚✲*☆

yea yea...
mekacih korang!
nanti anies BW ya!
mungkin lewat BW..
tapi yang PASTI,
anies tetap akan
TERJAH blog korang!

☆*・゜゚・*\(^O^)/*・゜゚・*☆