Menyaksikan ONE Championship: Mark of Greatness 2019 @ Axiata Arena, KLSC

12:40 pm

✿السلام عليكم ورحمة الله وبركاته✿

Pertama sekali, anies nak ucapkan terima kasih banyak2 kepada pihak One Championship yang memilih anies sebagai salah seorang pemenang kuiz yang dianjurkannya.

sebenarnya ini event One Championship kedua yang anies hadiri selepas event INI (boleh baca kat SINI).

event ni berlangsung Jumaat minggu lepas. so lepas balik kerja terus ke Bukit Jalil untuk redeem ticket.

main event berlangsung pada jam 8.00pm so kami tak lah rushing sangat memandangkan ada surau dalam stadium untuk solat Maghrib.

sama macam event tahun lepas, ada pelbagai kategori dipertandingkan dan para atlet juga bukan dari muka sama kecuali atlet dari Malaysia.

since anies ada event lain pada awal pagi berikutnya, jadi anies balik awal and tinggalkan kawan2 yang lain menontonnya sampai habis.

gambar pun mana yang sempat snap je lah...

bukan 1 bukan 2 tapi 4 keping! pastu dia punya Q panjang giler masa redeem tiket ni... menyesal tak datang awal...

suasana depan Axiata Arena...


antara atlet yang bakal bertanding mengikut kategori masing-masing.

sebelum, ketika dan selepas pertarungan





oleh oleh dari One Championship... pakai sekejap je sebab silau

ni laa oleh olehnya...

video ringkas...


thanks 4 reading...
happy weekends!

p/s maaf ya kawan2. lately banyak benda kena buat. sampai tak boleh nak fokus pada blog. BW apatah lagi...

Kisah Silam Untuk Masa Depan

47 Words of Lo♥e

  1. wah tahniah anies dapat hadiah tiket, nasiblah i tak minat tengok mma ni kalau tidak jeles juga tengok tiket tu..hahaha

    ReplyDelete
  2. Wah! lain macam oleh-olehnya tu

    ReplyDelete
  3. byknyer tiket tu.. knape x pass n ajak wak.. huhuhu

    ReplyDelete
  4. İnteresting post 😊 thanks for your sharing 😊

    ReplyDelete
  5. Tahniah wak👍👍
    Dapat tengok live tue... Mesti best kan😍😍

    ReplyDelete
  6. aku suka sekali nonton mix martial art tapi ufc, kapan ya bisa nonton langsung seperti ni

    ReplyDelete
  7. teringat kenangan masa pergi tengok dekat Stadium Negara dulu..memang best =)

    ReplyDelete
  8. rajin juga anies pergi .. ni macam MMA ke?

    ReplyDelete
  9. Gracias por la recomendación. Te invito a visitarme http://enamoradadelasletras.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. wah bestnya dapat menonton secara live... bukan selalu dapat pengalaman macam ini kan anies

    ReplyDelete
  11. wow! best tu dapat tengok live. mesti happening dalam tu. It's okay lah, boleh BW jika ada masa :)

    ReplyDelete
  12. Wahhh hebat ni Anies.. sesekali dpt tukar mood join even mcm ni mmg syok juga :)

    ReplyDelete
  13. yang penting ole-ole dia cantik..

    ReplyDelete
  14. wau ganas event nya..pssstt cntiknya ole ole

    ReplyDelete
  15. Oh very interesting event~ i never watched something like this before
    xx

    ReplyDelete
  16. Wah selamat ya mvak anis, suda jd pemenang kuiz. Seru bgt pastinya yaa

    ReplyDelete
  17. Hai anies gojess... Pergi bercuti ke

    ReplyDelete
  18. Macam lama jew.. Anies tak update blog😅

    ReplyDelete
  19. Ke mana aja ni mbak anies setelah nonton championship?

    ReplyDelete
  20. came to say hello from Evi's place dear Anies :)
    i liked your blog so much
    i will try to visit you back to read your blog
    blessings!

    ReplyDelete
  21. Wahhh

    Papa ku juga suka nonton ini di TV

    aku tidak suka :(
    Sedih melihat orang bertarung dan saling memukul HUHU

    #PECINTAPERDAMAIAN

    ReplyDelete
  22. Wah.. olah raga Extreme... pasti seronok, antar negara tuh. kah? saya suka oleh-olehnya silau. hehehe...

    ReplyDelete
  23. Wah, dapat oleh-oleh souvernir keren kak Anies.😃

    ReplyDelete
  24. Wow pasti seru ya bisa nonton One Championship

    ReplyDelete
  25. huyooo... minat jugak ye awak menonton sukan fighting nie...

    ReplyDelete
  26. seronok lah ye dapat ole2 tu.

    busy ye awak.

    ReplyDelete
  27. abe kie cuma mampu tgok dlm TV je.

    ReplyDelete
  28. Salam Jumaat Anies ;)
    semoga sihat dan bahagia hendak nya ...

    ReplyDelete
  29. Wahh.. Cool gila ole2 dia!! ^^

    ReplyDelete
  30. Interesting post my dear, thank you for sharing ) 

    ReplyDelete
  31. Untuk bukti pencairan W / A: +6281617538564
    Nama ******* Neni Syahir
    bandar: ******** Bandung
    Jumlah pinjaman: ****** IDR 5.5 bilion
    kadar faedah: ******* 1%
    @ Twitter ikuti sekarang: *********** @AasimahaLoan

    Saya mangsa penipuan di tangan pemiutang palsu. Saya kehilangan sekitar Rp.65,000,000 kerana saya memerlukan modal besar sebesar Rp. 5.5 bilion. Saya hampir diedit, saya tidak mempunyai tempat untuk pergi dan perniagaan saya hancur, dan dalam proses saya kehilangan suami saya. Saya tidak tahan lagi. 4 November 2019, saya bertemu kawan lama di sebuah restuarant di Bandung yang memperkenalkan saya kepada seorang ibu yang baik, Puan. AASIMAHA ADILA TELAH PELBAGAI PINJAMAN, yang akhirnya membantu saya dengan pinjaman besar untuk membayar hutang bank saya. Tolong bantu saya mengucapkan terima kasih kepada ibu-ibu Muslim yang memberikan syarikat pinjaman besar, pemilik kilang dan individu swasta untuk memperbaiki kehidupan dan perniagaan mereka. Saya juga ingin menggunakan peluang ini untuk memberi nasihat kepada sesama warga Indonesia. Jika anda mahukan pinjaman modal yang besar, anda boleh menghubungi mereka dan melihat laman web mereka. Anda perlu tahu bahawa terdapat banyak penipu di blog ini yang tidak mempunyai laman web di peta Google,. legit AASIMAHA ADILA AHMED LOAN FIRM memberi saya pinjaman sebanyak Rp 5.5 bilion pada kadar faedah yang sangat rendah untuk 1% sebagai pinjaman jangka panjang dengan kelulusan cepat dan pembayaran segera. Sekiranya anda mahukan satu pelaburan besar dan anda ingin membayar hutang anda dengan cepat dan senang seperti banyak orang di sini.
                                          Pengambilan permohonan adalah di bawah

    E-mail: *******aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com
    WhatsApp ::: ************ + 447723553516
    E-mel saya; ***************** nenisyahir@gmail.com

    ReplyDelete
  32. Banyak betul tiketnya. Kalau dapat redeem awal tu, boleh jual confirm laku keras hehe..

    ReplyDelete
  33. bersinar2.. best tu dpt tgk free

    ReplyDelete
  34. Waah layan One Championship tu..dasat la mem besar kita ni 😄

    ReplyDelete
  35. Wahhh saya acara dari onesportgg, mirip sekali logonyaa

    ReplyDelete
  36. Rare ni tengok lawan2..kalau minat best layan tapi kalau penakut cam saya, memang tak masuk tengok kot :D

    ReplyDelete
  37. uiiiishhhh kak !! layan jugak eh game cemni.
    cayaalah..

    ReplyDelete
  38. Cayalah Anies.. tengok live tu.. ohsem..

    ReplyDelete
  39. ingatkan badminton tadi. hehe

    ReplyDelete

☆*✲゚*。(((´♡‿♡`+)))。*゚✲*☆

yea yea...
mekacih korang!
nanti anies BW ya!
mungkin lewat BW..
tapi yang PASTI,
anies tetap akan
TERJAH blog korang!

☆*・゜゚・*\(^O^)/*・゜゚・*☆