Waarrgghh... i'm hungry!

8:55 am

Yang Ni Pun Best Juga Taw!

22 Your Words of Lo♥e

  1. boleh abis ke kalau 'dia' makan?

    ReplyDelete
  2. oomakngai...

    ko klu habes melantak sekoq ikan tu, mmg ko kenyang bertahun2 kucing oiii... hahahaha

    ReplyDelete
  3. tamaknya cik meow.. hehe.. :D

    ReplyDelete
  4. scary pulak tgk ikan tu...huhu...besar sgt...

    ReplyDelete
  5. besarnyer weh.. takutler pulak..

    ReplyDelete
  6. x kuar gambo plak kat sini, tapi cuba bygkan gambo apa sebenonya yg di upload dr komen kengkawan... hehe

    ReplyDelete
  7. abis sekor kenyang seminggu!

    ReplyDelete
  8. tu diaaaaa hahahha.tahan smggu perut kenyang tu

    ReplyDelete
  9. mak aiii ikan lagi besar dari meow2...mau kenyang seminggu tu :)

    ReplyDelete
  10. hulamak....besarnya ikan...nasib dah mati kalau tak ikan makan kucing he heee....

    ReplyDelete
  11. Kucing ni tak tau lau ikan ni masak asam lagi sedap dari makan macam tu je.

    ReplyDelete
  12. assalam,

    macam sebulan tak makan...bolih abis ke tu?

    ReplyDelete
  13. mau kucing tu kenyang seminggu hehe

    ReplyDelete
  14. Besor lauk dr tuan nie...hehehe...

    ReplyDelete
  15. alamak,ngeri la pulak!!!!ahahah!!!

    ReplyDelete

☆*✲゚*。(((´♡‿♡`+)))。*゚✲*☆

yea yea...
mekacih korang!
nanti anies BW ya!
mungkin lewat BW..
tapi yang PASTI,
anies tetap akan
TERJAH blog korang!

☆*・゜゚・*\(^O^)/*・゜゚・*☆