Akaun Instagram pilihan...

12:00 pm

✿السلام عليكم ورحمة الله وبركاته✿


Selain selebriti, instafamous, politician, etc., akaun Instagram (IG) apa yang korang suka/ follow? apa kelebihan content yang mereka kongsikan?

cadang/masukkan nama akaun IG tu kat ruangan komen di bawah. nanti, ada masa anies akan semak then follow. 

kalau tak ada akaun IG, that's okay. korang boleh masukkan akaun FB atau Twitter yang menarik/ilmiah. 

that's all.
thanks!

Echoes Of The Past: Old Stories Retold

30 Words of Lo♥e

  1. ada tak eh mcm leyla, suka tgk ig sendiri hehehe. nnti melawat la ig leyla @aswaleyla. sekarang leyla suka tgk ig2 pasal baby, mknan baby sebab nak buat referrence untuk masakkan ank makanan. mcm ig @raniafia etc. suka jugak tgk ig home malaysia. #ighometour mcm tu

    ReplyDelete
  2. biasa follow IG org2 yg ada rumah2 cantik & kemas hihi... mak2 sgt kan.

    ReplyDelete
  3. akak ni makin lama makin lesu je dgn medsos ni. now FB pun sebab nak promote package. sesekali dok lah skodeng IG org. hehehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. haa x pe igt akan quit trs dr socmed ni😀

      Delete
  4. Hi Anies! :)
    I wish you a healthy and happy new year :)

    ReplyDelete
  5. No suelo seguir instagram te mando un beso.

    ReplyDelete
  6. IG masak-masak - yatiekitchen, sheila rusly..
    IG deco-deco rumah - rumah5nombor
    IG influencer - drsheikhmuszaphar

    Itu antaranya lah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. sheila rusly sy follow... sheikh muzaphar pun sm😀

      Delete
  7. Saya cendrung follow akun IG yang lucu2 kak. Krn IG buat saya tuh utk refresh pikiran. Jadi kalo terlalu serius, saya tak suka 😅.

    Ada 1 akun orang Malaysia rasanya yg saya ikuti. Nama akunnya arieffyong, dia lucuuu lah 🤣.kdg suka bikin konten dengan istrinya yg orang Spanish. Mereka berdua suka bikin saya gelak 😄.

    Eh akun Kakak apa nih? Boleh saya nak follow? Kalo akun saya sama dengan nama user di sini, fanny_dcatqueen juga 😄

    ReplyDelete
    Replies
    1. 😂😂😂ariffyong memang lawak. tp silvia tu cuma gf je. kalau ariff dgn mark o'dea lg lawak esp bab2 Harry 'Potah'😂😂😂

      orait nnt sy follow👍

      Delete
    2. Ooh itu hanya GF 😄, saya kira wife nya 😅. Nanti saya lihat Mark odea, saya suka akun2 lawak macam nih 😄.

      Delete
    3. ya GF je. nanti tengoklah. mark ada YT jg...tapi selalu saya layan video dia di FB..

      Delete
  8. Kalau untuk akun IG sih ada beberapa kayak :
    1. @komikpairman
    2. @tahilalat
    3. @sampahisasi
    4. @tereliye
    5. @komikkamvret

    Masih banyak lagi sih, itu banyak yang dari komik.

    ReplyDelete
  9. mama suka akaun instagram yg share gambar photography esp gampar pemandangan dan skrg ni suka pula tgk yg deco2

    ReplyDelete
  10. Saya suka random, especially DIY, from YouTube. Akaun IG and FB tidak aktif. Akaun Twitter tak punya :)

    ReplyDelete
  11. dh tak main IG.. banyak sangat kontent pelik2

    ReplyDelete

☆*✲゚*。(((´♡‿♡`+)))。*゚✲*☆

yea yea...
mekacih korang!
nanti anies BW ya!
mungkin lewat BW..
tapi yang PASTI,
anies tetap akan
TERJAH blog korang!

☆*・゜゚・*\(^O^)/*・゜゚・*☆