Tahniah Waliuddin!

3:30 pm

✿...السلام عليكم✿

Man jadda wajada, wa man zara'a hasada.

Rezeki donut RM0.10!

Rahsia Allah tiada siapa yang tahu. Yang penting kita berusaha untuk menyelongkar rahsia itu.

Tahniah Waliuddin! Anda telah buktikan bahawa keikhlasan membantu orang ramai, anda berjaya menemui rahsia itu.

Semoga usaha dan kisah anda menjadi inspirasi kepada semua terutama mereka yang suka beralasan dan mengolok2kan orang lain!

gambar dari group WA.

Yang Ni Pun Best Juga Taw!

22 Your Words of Lo♥e

  1. bagus dia ni...berniaga sambil membantu orang lain...

    ReplyDelete
  2. donat tu cume seposen ke anies..

    ReplyDelete
  3. salam,
    murah rezeki dia, terbaca jugak kat FB

    ReplyDelete
  4. mesti donut dia manis macam orang yang membuatnya..haha

    ReplyDelete
  5. ni yg donut 10sen tu ke ..... semoga Allah turunkan rezeki yg melimpah kepada kamu supaya kamu boleh terus membantu

    ReplyDelete
  6. untung dia kan, banyak pahala dan rezeki pun murah

    ReplyDelete
  7. Moga bertambah-tambah murah rezeki dia :)

    ReplyDelete
  8. alhamdulillah.. ni di katakan rezeki

    ReplyDelete
  9. bila bersama kekhlasan , tentu ada kebaikan ...

    ReplyDelete
  10. Keikhlasan penting dalam kehidupan

    ReplyDelete
  11. moga bertambah rezeki diorang :)

    ReplyDelete
  12. Semoga semakin bertambah rezeki dia..

    ReplyDelete
  13. semoga banyak lagi yg berhati mulia macam dia. mana nk cari donut murah mcm tu

    ReplyDelete

☆*✲゚*。(((´♡‿♡`+)))。*゚✲*☆

yea yea...
mekacih korang!
nanti anies BW ya!
mungkin lewat BW..
tapi yang PASTI,
anies tetap akan
TERJAH blog korang!

☆*・゜゚・*\(^O^)/*・゜゚・*☆