Kalau nak prank pun, agak2 laa kan...

10:13 am


Yang Ni Pun Best Juga Taw!

21 Your Words of Lo♥e

  1. sape2 yg dkt situ akan menagis sbb nampak mcm betui.. huhuhu depa nih xfikir baik buruk betui... huhuhuhu

    ReplyDelete
  2. this is not funny ok. kalau saya pun, tak tahulah nak cakap, sb melibatkan anak. janganlah prank camni!!

    ReplyDelete
  3. pdan muka kena middle finger. bhahahhahaha

    ReplyDelete
  4. prank melampau sgt tu x berbaloi langsung.

    ReplyDelete
  5. sekarang ni byk prank yg kenakan member sampai tercedera la..ada tu sampai maut yg tak tahan tu...agak2 la...

    ReplyDelete
  6. Ok, xleh tengok YouTube. Tapi, nmpak smpai macam ada letup2. Dahsyat sungguh.

    ReplyDelete
  7. memang over ar prank macam ni, sabo jer lah

    ReplyDelete
  8. Saya tak gemor prank over camni...

    ReplyDelete
  9. Saya x suka prank. Nak nak prank tahap mcm ni. Memang menempah betul T_T

    ReplyDelete
  10. perghhh tak tahulah kalau kena prank camni

    ReplyDelete
  11. mahu terkujat kalu kena prank camni..

    ReplyDelete
  12. ini bukan prank ni.. mengada huh !!
    mmg saja nak bikin masalah.. btw.. bnyakkan prank yg ended up jadi tragedi..

    ReplyDelete
  13. nasib tak pernah kena mcm ni walaupun ada kwn 'gila' hehhee

    ReplyDelete

☆*✲゚*。(((´♡‿♡`+)))。*゚✲*☆

yea yea...
mekacih korang!
nanti anies BW ya!
mungkin lewat BW..
tapi yang PASTI,
anies tetap akan
TERJAH blog korang!

☆*・゜゚・*\(^O^)/*・゜゚・*☆