I was there : Penang #1

5:30 am

...السلام عليكم

Sila tulis sebuah karangan yang bertajuk 'Bulan Bermadu di Penang' berpandukan gambar2 yang diberi.
(cikgu tak kose la nak menaip berjela2 hari ni...)
^_^

i was here babeh!
and will be here again.
when?
ask the finance minister 1st!
^_^

kalau tertonggeng, sila bangun sendiri.

sesi warm up sebelum KL Tower tanggathon ;-)

i love you lah!
muuuaah!

sekali tengok macam kat Lake Toba...
ehem.. nanti kita hanimun kat sana pulak ya sayang...
ngeh ngeh ngeh...


tapi sebelum tu kan...
kita amik feel dulu ya...

sangat suka ini gambar.
ko hado?
kui kui kui

posing buang tabiat.
biasa la tu...

to be continued...
temui kami di Explorasi Ilmu Bersama Ana Muslim di Plaza Angsana, Johor Bahru dari 20 September - 29 September 2013. pelbagai jualan dan aktiviti menarik menanti anda. kita jumpa di sanaaaaaa!!!!

Yang Ni Pun Best Juga Taw!

38 Your Words of Lo♥e

  1. Anies..seronoknya tengok orang muda posing, macam2 gaya, cantik manis orangnya.

    Lepas posing pi mana Anies, pekena nasi kandar ka Laksa Penang?hehe..

    ReplyDelete
  2. Baru lepas berjalan ke penang jugak..

    ReplyDelete
  3. Layannnn...akak suka gambar2 hepi go lucky cam gitu. Kekadang bila ambik gambo nak gak buat cam gitu pandang anak2 rasa sogan lak...hahahaaa...

    ReplyDelete
  4. syoknya penang anies...
    aman, damai semua adalah...

    ReplyDelete
  5. masa muda mudi je akak buang tebiat kat sini anies. sekarang ni tak pergi dah. sebelum tu taman rimba ada rajin jugak pergi. sebab dah tutup jadi malas lah. nak layan empangan tu pun malas...

    kena buat ke karangan tu? adei... tak sempat nak memikiau..

    ReplyDelete
  6. seronok yee..
    dpt la posing macam tu lagi la seronokkan...

    ReplyDelete
  7. knor baru balik je..

    segak bergaya ye

    ReplyDelete
  8. oh! mai Penang tak habaq pun..
    Selamat bercuti no..
    besaq jugak dam tu...

    ReplyDelete
  9. bestnya jalan-jalan.. posing cantik punya.. hehe.. :D

    ReplyDelete
  10. wahhhh bestnyer jenjalan. gmbr dok berpusing2 laks tuh...
    hepi wiken dear :)

    ReplyDelete
  11. yeahh welcome to penang.. lama dh tak naik ke dam teluk bahang tu. hehe

    ReplyDelete
  12. suka tengok org muda berposing nmpk comel. makcik ni malu ler nak berposing..hehe

    ReplyDelete
  13. mula terkjut kak dibuatnya sebab gambar anies boleh pusing2..heee..

    tak pernah posing camni kalau bergambar, asyik tegak macam kayu..
    agaknya kalau ikut gaya anis, mau dikata buang tabiat..

    darah manis..senyum manis..

    ReplyDelete
  14. Amboiiii macam2 gaya... Amy dah tak boleh gaya camtu kang kena gelak ngan anak2 pulak hihihi.

    ReplyDelete
  15. ku tahu tempat itu, ampangan air paling besaq dan tingginyaaaaaaaaaa :)

    ReplyDelete
  16. wah bestnyeeee jalan2 kat penang ek.. kirim jerukk hee guau jew.. kte pn insyaallah kalau tak de aral melintang mgkn nk g penang gak.. insyaallah :)

    ReplyDelete
  17. rindu kat Penang , pernah pergi Balik Pulau dulu pekena laksa Janggus..sedap..!!

    ReplyDelete
  18. datang jalan-jalan penang ke...kat teluk bahang kan...area empangan ke tu

    ReplyDelete
  19. Cantikkk..

    Tasik pun tenang je ;D

    ReplyDelete
  20. bizi rupanya.. ptt jrg singgah blog hihihihihi...

    ReplyDelete
  21. dah puas posing tu....jangan lupa pekena laksa pineng tau....

    ReplyDelete
  22. posing sakan yek anies...hehe...xpe2...bila lg yek nk posing2 ni...=)

    ReplyDelete
  23. nanti kak zu p balik pulau nak try balik ikut teluk bahang dan nak bergambar mengalahkan anies pulak..ngeh ngeh ngeh...

    ReplyDelete
  24. tingin nak pi penang, tapi lum kesampaian lagik...

    ReplyDelete
  25. hukhukhuk!!!dh brkurun rupanya k imi x ke penang :(

    ReplyDelete
  26. ni bila trun png ni?
    rojer arr bila trun lg..
    nak tanya..
    kat mana tue?
    mcm x prasan lak kwsn tue.. huhu

    ReplyDelete
  27. Memang betul-betul lengang kat situ. Pemandangan dia pun cantik.

    ReplyDelete
  28. cantik view ...cantik orgnya...

    ReplyDelete
  29. adeh,kalau nana posing kat tangga gitu,memang takla...gayat nengoknya,hee...lagi satu berdiri atas bangku tu,huhu,......

    ReplyDelete
  30. hamboi...sakan posing yer...jeles nye sebab tak HADOOOO...hahaha

    ReplyDelete
  31. dah pergi tmpat ni.. layan panorama memang best ja..

    ReplyDelete
  32. waa bestnyer pi penang...cantik pemandangannnyer tu..kemain comel anies bergambo kat tangga tu...

    ReplyDelete

☆*✲゚*。(((´♡‿♡`+)))。*゚✲*☆

yea yea...
mekacih korang!
nanti anies BW ya!
mungkin lewat BW..
tapi yang PASTI,
anies tetap akan
TERJAH blog korang!

☆*・゜゚・*\(^O^)/*・゜゚・*☆