Jenama apa ni ya?

3:31 pm


Yang Ni Pun Best Juga Taw!

24 Your Words of Lo♥e

  1. Pasai benda ni bukan bidang saya. Maaf tak tahu.
    Saya ada dompet aje.

    ReplyDelete
  2. Wahhh.. Jenama apa tu? JW ke? Hehehe. Mesti Sis Anies dah beli ni. Huhu.

    ReplyDelete
  3. hahaha jenama beg langsung tak tahu

    ReplyDelete
  4. Lama x singgah sini...sihat ke Anies😊

    ReplyDelete
  5. Jenama apa tu ya hihi saya tak tahu :)

    ReplyDelete
  6. mcm navy je rietta tgk...tpi kiut....

    ReplyDelete
  7. Saya semestinyalah taktahu. Hiuhiu

    ReplyDelete
  8. hahah..
    JW

    Janda Wang???
    Kih kih

    ReplyDelete
  9. Jw ke WJ yang pasti menda tu besar.
    Mrs. A pun tak tahu

    ReplyDelete
  10. Jenama baru ni... baru tengok hehee... nak tau jugak huhu :D

    ReplyDelete
  11. JW Marriott kot, tp can nama hotel la plak...'

    ReplyDelete
  12. @ mungkin JM, Jari Manis Ade jwpnnye x...?

    ReplyDelete
  13. jw ke tu..?cantik.colorful tapi mcm ade unsur lmbang salib...huhu

    ReplyDelete
  14. heeee tak tahu kite tak penah tengok hehe..

    ReplyDelete

☆*✲゚*。(((´♡‿♡`+)))。*゚✲*☆

yea yea...
mekacih korang!
nanti anies BW ya!
mungkin lewat BW..
tapi yang PASTI,
anies tetap akan
TERJAH blog korang!

☆*・゜゚・*\(^O^)/*・゜゚・*☆