Hershey's Kisses

10:40 am


Yang Ni Pun Best Juga Taw!

15 Your Words of Lo♥e

  1. sekali sekala layan hershey's kisses ni sedap juga... :D

    ReplyDelete
  2. sedapnyaa! selalu makan yg plastik warna emas tu..

    ReplyDelete
  3. huiyoo... 80 million. laku keras kisses ni.

    ReplyDelete
  4. coklat fav almond punya ! hehe
    banyaknya production seharian ;)

    ReplyDelete
  5. owh coklat ... dah lama tak makan .

    ReplyDelete
  6. Best..kalau dalam ada kacang, lagi sedap

    ReplyDelete
  7. Saya pernah tengok pembuatan hershey's kisses ni kat TV. Kononnya, dapat nama kisses tu sebab semasa coklat keluar ikut nozzle nak hasilkan bentuk tu, bunyi mesin tu macam bunyi ciuman :)

    ReplyDelete
  8. sedapnya coklat.. aiza suka.. ;)

    ReplyDelete
  9. Warna nie zumal belum pernah cuba ^-^

    ReplyDelete
  10. nyum~ dah lama tak makan hershey's kisses ni ... sebab mahal kan, so jarang sangat beli ;)

    ReplyDelete

☆*✲゚*。(((´♡‿♡`+)))。*゚✲*☆

yea yea...
mekacih korang!
nanti anies BW ya!
mungkin lewat BW..
tapi yang PASTI,
anies tetap akan
TERJAH blog korang!

☆*・゜゚・*\(^O^)/*・゜゚・*☆