Tak payahlah nak sombong sangat!!

12:46 pm


Yang Ni Pun Best Juga Taw!

38 Your Words of Lo♥e

  1. ni marah siapa ni anis??? hu hu hu...

    ReplyDelete
  2. Wahh perumpamaan yang bagus.
    Geram orang nak menyombong tak bertempat.
    Tampar karang..hehehe.

    ReplyDelete
  3. eeee..tak sukanya dengan orang sombong ni.

    ReplyDelete
  4. Haha. sama je dua2 kecil jadinya sorang atas gunung, sorang kat bawah.

    ReplyDelete
  5. Siapalah agaknya kan....

    tgh berurusan dgn org kaya, sombong dan kedekut.

    bosan

    ReplyDelete
  6. mengapa perlu sombong diri ya...

    ReplyDelete
  7. setuju sangat.. menyampah pun ada

    ReplyDelete
  8. dan...minta dijauhkan kita tergolong dlm org yg sombong kan...

    ReplyDelete
  9. sapa yang sombong sangat tu anies..isk..isk...

    ReplyDelete
  10. sebaiknya sih jangan sombong karena tidak baik ya kak, lebih baik biasa biasa aja :)

    ReplyDelete
  11. Ingatan kpd diri Amy sendiri....Kena selalu berdoa supaya tak jadi org yang sombong..

    ReplyDelete
  12. Betul Betul Betul.. hehehe..

    Jgn nak bangga laa sgt.. kan.. biar laa bersederhana ..

    ReplyDelete
  13. Sapa tu anies..bukan acik kan

    ReplyDelete
  14. nape nak marah nie Anies..biokan aje dia..

    ReplyDelete
  15. nape marah nie Anies, biokan saje dia..

    ReplyDelete
  16. Anies...bestnya kata-kata tu, tepat sekali!!

    ReplyDelete
  17. semoga kita tidak termasuk orang sombong

    ReplyDelete
  18. Mmg tak de faedahnya sombong2 ni.. lagi buat org meluat...

    ReplyDelete
  19. semoga kita semua dijauhkan dari sifat sombong ya

    ReplyDelete
  20. setuju tu..orang sombong ni mmg nak kene rendam dalam lumpur.

    ReplyDelete
  21. Orang sombong selalunya akan rugi :D

    ReplyDelete
  22. kan??
    dapat apa entah bila sombong gitu?/
    orang makin meluat ada la..

    ReplyDelete
  23. Waaa... mendalam anies..
    Btl tu.. sombong2 pom x kmana kan...

    ReplyDelete
  24. sombong2 x ada gunanya...hu2..tetap kerdil disisiNya
    selamat hari raye :)

    ReplyDelete
  25. org sombong2 ni xpayah kawan. huhuhu

    ReplyDelete
  26. harap kt ni jgnlah ketegori mcm tu kan..

    ReplyDelete
  27. betul tu, takyah la sombong sangat, takde faedah pun ;)

    ReplyDelete
  28. betul tu, takyah la sombong sangat, takde faedah pun ;)

    ReplyDelete
  29. jadi ramah lagi bess..lg ramai kawan...lg org suka..

    ReplyDelete

☆*✲゚*。(((´♡‿♡`+)))。*゚✲*☆

yea yea...
mekacih korang!
nanti anies BW ya!
mungkin lewat BW..
tapi yang PASTI,
anies tetap akan
TERJAH blog korang!

☆*・゜゚・*\(^O^)/*・゜゚・*☆