Jumaat pertama, 2014

9:02 am

...السلام عليكم

... Dan bersamaan 1 Rabiul Awal 1435 Hijrah.

pejam celik, pejam celik...
dah 3 hari kita berada di tahun baharu.

bila cakap pasal tahun baharu, ramai yang akan kaitkan dengan azam baharu.
ada apa dengan azam baharu?
perlu ke diperbaharui setiap tahun?
kalau tak ada azam, tak dinamakan tahun baharu ke?

setiap orang ada pandangan sendiri.
sama ada azam tu baharu atau lama atau baru nak dilaksanakan,
yang penting kita ada keinginan serta kesungguhan untuk melakukan yang terbaik dalam hidup yang singkat ini.
(ceh wah! macam ayat pakar motivasi!)

apa-apa pun,
untuk yu ols semua...
Salam Jumaat.
Selamat Tahun Baharu.


insya-Allah, kunjungan balas akan patik laksanakan pada sebelah petang nanti ya... ^_^

Yang Ni Pun Best Juga Taw!

28 Your Words of Lo♥e

  1. Salam Jumaat dan selamat tahun baru juga utk Anies.

    ReplyDelete
  2. salam jumaat selamat tahun baru annies..

    ReplyDelete
  3. x ada azam apa2 cuma buat yg lebih baik dari tahun sebelumnya

    ReplyDelete
  4. Salam Jumaat Anies...semoga ceria sokmo di tahun 2014.

    ReplyDelete
  5. azam x der plak..
    yg pasti nk buat yg terbaek utk keluaraga & kerjaya hehee...

    ReplyDelete
  6. selamat tahun baru Anis.....

    Akak... nak teruskan azam tahun lepas yg belum terlaksana he heee....

    ReplyDelete
  7. Selamat hari jum'at mbak
    hehehe

    ReplyDelete
  8. saye berazam tp xprnh laksanakn azam..
    haha..

    slmt taon baru!

    ReplyDelete
  9. cantik pink...salam jumaat anies

    ReplyDelete
  10. Maaf lama x jenguk, kesihatan x mengizinkan. Singgah jgk ari ni !

    ReplyDelete
  11. salam jummaat dan selamat tahun baru 2014 anies.. semoga terus success..
    p.s: wah, anies tukar template ya? comel.. :D

    ReplyDelete
  12. akak ni tetiap bulan ada azam..kadang2 tetiap minggu azam berubah..heheh

    ReplyDelete
  13. saya berazam untuk tidak berazam lagi.... hihihi

    ReplyDelete
  14. Awal baru..harapan baru
    Semoga lebih baik dari yang sebelumnya :)

    ReplyDelete
  15. azam tu memang ada..tapi nak war warkan tak boleh le sebab ye la kita ni kan baharu...


    mmm sayur goreng tempura tu. mcm sekuntum brokoli di celup tepung dan goreng. mcm sotong goreng tepung tu. tapi yg ni dorang guna sayur...memang sedap walaupun sedikit oily...

    ReplyDelete
  16. Salam Jumaat penuh barakah & happy new year,anies:)

    ReplyDelete
  17. setiap tahun azam sekerat jalan aje hihihi.

    ReplyDelete
  18. selamat tahun baru kak...lame dh x singgah ke sini..rindu la pulak hehehee

    ReplyDelete
  19. azam baru xada tp mood baru ada.. hehe.. nina suka la blog baru anies ni. pinky! :)

    ReplyDelete
  20. slmt thn baru anies! restoran pen mutiara tu kt png je. dtg sini lg boleh ajak mkn kt situ. hehe

    ReplyDelete
  21. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  22. lawatan awal pagi. slmt berhujung minggu. .

    ReplyDelete
  23. salam anies..lama tak jenguk sini...haiii...
    Selamat tahun baru anies...
    lawo la header dia...

    ReplyDelete
  24. n3 jumaat dtg komen isnin..apa2 pun jumaat penghulu segala hari..yg pasti kiamat dtg pada hari jumaat

    ReplyDelete

☆*✲゚*。(((´♡‿♡`+)))。*゚✲*☆

yea yea...
mekacih korang!
nanti anies BW ya!
mungkin lewat BW..
tapi yang PASTI,
anies tetap akan
TERJAH blog korang!

☆*・゜゚・*\(^O^)/*・゜゚・*☆