Bila dah clash...

8:56 am


Yang Ni Pun Best Juga Taw!

29 Your Words of Lo♥e

  1. salam pagi jumaat annies...gitu pulak ya...tika sedang bersayang-sayang hbs juta2 pun xkisah ya...bila dh clash ringgit sen pun tuntut balik...

    ReplyDelete
  2. hehehe..aduyai, childish kan bunyinya tu, tandanya belum layak bercinta lagi dik non oii, hikhik!

    ReplyDelete
  3. dah macam artis pulak, mintak ganti rugi.. hihi

    ReplyDelete
  4. Adoi cam gini pun ada..ekk.. hehehe

    ReplyDelete
  5. hellooo salam kenal annie :-)


    https://play.google.com/store/apps/developer?id=Kastari+Sentra+Media.+PT

    ReplyDelete
  6. langsung tak de diskaun..marah betul2 nih..heheh

    ReplyDelete
  7. Barulah kita tahu makna cinta monyet yang sebenarnya. Heee....

    ReplyDelete
  8. hehehe.... bebudak gitulah. kalau dah dewasa.halalkan je lah. ye dak

    ReplyDelete
  9. budak-budak zaman sekarang ni kecil-kecil dah pandai demand..

    ReplyDelete
  10. tulisannya kecil sekali :-)

    ReplyDelete
  11. ganti rugi hubungan RM5.00 pon nak mintak... :p

    ReplyDelete
  12. Mujur tak minta ganti balik + faedah! Nampaknya hubungan itu pun tak ada hasil baik... tak ada faedahnya.

    ReplyDelete
  13. Clash pown kna cas rm5....hehehe...nie kes anak remaja ke?

    ReplyDelete
  14. putus un boleh mintak gantirugi hehe

    ReplyDelete
  15. hahaha... budak2. sape punya surat tu?

    ReplyDelete
  16. amboi......dasyat benor sampai gitu yerkk... huhuhuhuhu

    alahai bebudak skang ni....

    ReplyDelete
  17. kih..kih..ade gak mcm ni ye??
    sila tuntut balik... hahaha

    ReplyDelete
  18. Bayarnya minta di kasih discount :)

    ReplyDelete
  19. kahkahkah...mana Anies dapat surat nih..??

    ReplyDelete
  20. Silahkan kunjungi WEB kita kakak :-)
    buat anak-anak kakak yang mau belajar

    https://play.google.com/store/apps/developer?id=Kastari+Sentra+Media.+PT







    ReplyDelete

☆*✲゚*。(((´♡‿♡`+)))。*゚✲*☆

yea yea...
mekacih korang!
nanti anies BW ya!
mungkin lewat BW..
tapi yang PASTI,
anies tetap akan
TERJAH blog korang!

☆*・゜゚・*\(^O^)/*・゜゚・*☆