'Badang'

9:24 am

Yang Ni Pun Best Juga Taw!

25 Your Words of Lo♥e

  1. teringat citer badang makan muntah hantu...

    ReplyDelete
  2. ya Allah ... kuat nye dia.. sy nak angkat anak yg berat 5 kg pon rasa tk larat.

    jemput singgah blog sy pula ye -->

    http://afasz.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. tu model tu berbayar ke tak tu...

    ReplyDelete
  4. Tu diaaa...angkat motorsikal, ini kira badang moden ni Anies..hehe..

    ReplyDelete
  5. woahh..kalo banjir selamat ni..junjung jek motor...haha

    ReplyDelete
  6. kesian dia.. sayang sgt kat motonyer itu.. ):

    ReplyDelete
  7. badang itu apa ya mizz? saya nggak paham saya hehee :D

    ReplyDelete
  8. itu beneran...motor bisa diangkat gitu....
    kuat banget ya...super hero...hehehe :)

    ReplyDelete
  9. gak paham judulnya saya mbak
    badabg itu apa ya??
    hehehe

    kunbal mbak dan folback ya

    ReplyDelete
  10. biar betol badang angkat moto? hihi

    ReplyDelete
  11. Hahah! Iklannya tu 'rare' sangat! Tapi itulah cara nak menunjukkan kekuatan produk. :)

    ReplyDelete
  12. hahaha... tu la kat sini pun ada. rasa mcm tak percaya

    ReplyDelete
  13. gagah betul angkat motosikal tu macam tu je..

    ReplyDelete
  14. biar betul ni...terkejut tengok hihi

    ReplyDelete
  15. Betul ke ni..??? Kuat betul dia tu..

    ReplyDelete

☆*✲゚*。(((´♡‿♡`+)))。*゚✲*☆

yea yea...
mekacih korang!
nanti anies BW ya!
mungkin lewat BW..
tapi yang PASTI,
anies tetap akan
TERJAH blog korang!

☆*・゜゚・*\(^O^)/*・゜゚・*☆