Soursop and GA

8:54 am


1) CUMA TEKA BERAT (MESTI TEPAT) DURIAN BELANDA NI...


2) DI KOTAK KOMEN, TULIS JAWAPAN DAN EMEL ANDA UNTUK DIHUBUNGI.


3) DATELINE: 12 FEBRUARI 2012


4) YE... KALAU NAK GA, JAWAB LER...

Yang Ni Pun Best Juga Taw!

34 Your Words of Lo♥e

  1. Alamak! kakcik ni berat sendiri pun tak berapa nak tahu! ;-)

    ReplyDelete
  2. 1.5 kilo..
    nampak sangt main teka je kan??
    heheh

    ReplyDelete
  3. Pakcik TEKA, berdasarkan bilangan 'jarum' durian yang kelihatan di gambar(hehehe), 820 gram.

    Kalau tepat, Pakcik akan poslaju (hehehe lagi) alamat emel.

    ReplyDelete
  4. akak teka dlm 940 gram


    pbpibi@gmail.com

    ReplyDelete
  5. minda sedang melayang ke 835 gram hihihihih arome_9@yahoo.com

    ReplyDelete
  6. dalam 725 gram kot.. haha..tak reti ler.. dok agak2 banding ngan sekilo gula..

    ReplyDelete
  7. 1 kilo!!

    arel_121205@yahoo.com

    ReplyDelete
  8. 1/2 kilo!
    (setengah kilo)

    nabilamedan@yahoo.com

    ReplyDelete
  9. salam anies..mama nak teka ek?..he2x..`2.5 kg`..

    ReplyDelete
  10. Salam,
    LF kurang sikit dengan durian belanda ni .

    ReplyDelete
  11. alamak...tak pernh jumpe durian belanda. sekilo?

    ReplyDelete
  12. dah lama x mkn sedap ni durian belanda..
    agak2nya dlm sekilo kot hehehe...
    anis nureen nk mintak add la nk kasik adiah cikit :P

    ReplyDelete
  13. lupa lak
    email nureen : nureen_345@yahoo.com

    ReplyDelete
  14. eehhemmmmm....ehmm...ehmm(tengah picit2 kepala nak teka ni) 750g ye ye ye ye

    ReplyDelete
  15. errr hurmm nak teka bpe ea berat die ni.. hurmm *garu-garu dagu*



    berat = 720gram
    emel : anaaziz13@gmail.com



    fuhhh kiri fuhhh kanan... tiup2 + jampi2 sikit..hehe




    luv,
    cik ana

    ReplyDelete
  16. Salam Khairin,

    Sekilo kot Anies.....

    ReplyDelete
  17. Anies...madam suka air soursoup..
    waa...ada GA pulakk..
    alang2 singgah leh la teka...

    Berat : 700g (kottt? huhu)

    email : lindaherdani@utem.edu.my

    ReplyDelete
  18. sebelum nak bagi tau..acik suka sangat makan buah ni.he he
    acik tela je la 2kg

    ReplyDelete
  19. 1.3kg

    hihi..ssh gk men teka berat ni..hihi

    ReplyDelete
  20. 1.252 gm.. kalo x tepat pon akak nak buah ini..suker!!

    ayuchemat@gmail.com

    ReplyDelete
  21. hai. salam kenal..1 kg. xkire. kalau betul nak hadiah jugak walau dah abis masa menjawab..kalau salah bg key chain ea

    ReplyDelete

☆*✲゚*。(((´♡‿♡`+)))。*゚✲*☆

yea yea...
mekacih korang!
nanti anies BW ya!
mungkin lewat BW..
tapi yang PASTI,
anies tetap akan
TERJAH blog korang!

☆*・゜゚・*\(^O^)/*・゜゚・*☆