Maid

9:46 am

Satu hari seorang majikan membawa maid nyer pergi makan kat restoran.

maid (su): puan, saya rasa saya ngak mau makan la

majikan: kenapa su? sakit ke?

maid (su): ngak puan. saya rasa kurang selesa. saya tunggu dalam kereta, ya puan?

majikan: tak selesa kenapa? (sambil memandang sekeliling restoran)

maid (su): itu... (su memuncungkan bibirnya ke arah sesuatu)

majikan: kenapa dengan mamat tu?

maid (su): dari tadi, dia asyik pandang saya je

majikan: kau ke tepi sikit. biar aku tengok mamat tu!

selepas 'ditengok' mamat tu...

majikan: oit! dia bukan tengok kau la!

maid (su): betul puan. dari tadi dia tengok saya!

majikan: dia JULING laa.. bukan dia tengok kau!


Yang Ni Pun Best Juga Taw!

19 Your Words of Lo♥e

  1. haha..syok sendiri rupanya..

    ReplyDelete
  2. haha..terperasan la pulak...

    ReplyDelete
  3. dia yang tengok mamat tu kut..hehe

    ReplyDelete
  4. ha2x..sianya su tu...terperasan pulak dia..

    ReplyDelete
  5. Terus teringat filem Ali Setan. OGY pun tertipu bila ada penumpang ketapi yang asyik tengok dia. hahahaha

    ReplyDelete
  6. geng pak hitam nie kjernya skodeng je huhuhhhh

    ReplyDelete
  7. cian mamat tuh, seb baik dia x tahu erk..klu x malu gak kan..huhu

    ReplyDelete
  8. hahah .. mmg susah nak beza kan dia tgk kita atau tak

    ReplyDelete
  9. Salam....dah kembali....
    memang pernah kena gak, kenal ngan org juling ni pastu diorang cakap dengan org lain kita terperasan sebab mata tengok kita...heheheh

    ReplyDelete
  10. hahaha tak bole blah
    adeh sian gak org tu da la juling
    yg si su ni perasan lak adeh
    mcm2 hal ;)

    ReplyDelete
  11. baguslah tahu malu..kalau yg bangsa x tahu malu..mamat tengok terus terhegeh nk melayan!

    ReplyDelete
  12. dah agak mamat tu juling ... hehehee ... sis pun dulu ada gak kawan yg juling . bila dgn dia , kita tak pasti dia cakap dgn siapa ...

    ReplyDelete

☆*✲゚*。(((´♡‿♡`+)))。*゚✲*☆

yea yea...
mekacih korang!
nanti anies BW ya!
mungkin lewat BW..
tapi yang PASTI,
anies tetap akan
TERJAH blog korang!

☆*・゜゚・*\(^O^)/*・゜゚・*☆