Pencuri pakaian dalam wanita

12:35 am

Polis: Kau curi baju dalam org pompuan ni apa kejadahnya?
Pencuri: Saya curi sebab saya tak penah ada baju ni!

>>>::<<<

Polis: Dah lama kau buat keje2 mencuri baju dalam org ni?
Pencuri: Lama tu tak de la.. lps abis skolah!
Polis: Umur kau berapa?
Pencuri: 56!

>>>::<<<

Anggota RELA: Nilah budak yg curi baju dalam tu!
Pemilik baju dalam: Badigol punya budak! Kau dah tak de keje lain ke?
Pencuri: Sapa kata saya tak de keje? lps dapat baju dalam tu, saya jual. ada keje la tu!
sumbangan ikhlas drpd incek google

>>>::<<<

Pencuri: Tuan, tolonglah lepaskan saya!
Polis: Lepaskan kau? Mana boleh! Kau dah mencuri baju dalam org lepas tu senang2 nak aku lepaskan kau?
Pencuri: Tapi tuan, mencuri baju dalam tak termasuk dlm mana2 akta kesalahan!

>>>::<<<

Pencuri 1: Ish, berlubang-lubang underware ni.. Nyesal aku kebas!
Pencuri 2: Ko rembat kat mana underware tu?
Pencuri 1: Kat tandas awam td..
Pencuri 2: (sebaik shj terpandang underware tu) Aku punya tu!!!!

Yang Ni Pun Best Juga Taw!

11 Your Words of Lo♥e

  1. mmg badigol nyer pencurik..
    kwn sendiri punyer pun nak kebas..

    ReplyDelete
  2. haha..adoi...baju dalam pun mahu curi ka??haha

    ReplyDelete
  3. kwn punye underware pun kebas..tahap desperado sungguh. Hehe..

    ReplyDelete
  4. baik curi ampunya baju dalam tu...

    ReplyDelete
  5. hahaha...pengotor betul la..ntah da basuh ke belum tu..eeeuuwww!!!

    ReplyDelete
  6. klaka seyh..anies thanks present >>>>

    http://cikcleopatra.blogspot.com/2011/03/dapat-hadiah-hari-jadi.html

    ReplyDelete
  7. hehe..
    trima kasih anies..
    tersenyum mbacanya..
    hidup ni mcm2 kn..

    ReplyDelete
  8. tringat ms kecik2 dulu... mcm bermusim plak trend org curi unnderware

    ReplyDelete
  9. hahaha... lawak2.... dulu kat asrama, ada gak cerita pasal underware hilang ni..

    ReplyDelete

☆*✲゚*。(((´♡‿♡`+)))。*゚✲*☆

yea yea...
mekacih korang!
nanti anies BW ya!
mungkin lewat BW..
tapi yang PASTI,
anies tetap akan
TERJAH blog korang!

☆*・゜゚・*\(^O^)/*・゜゚・*☆