Apakah??

9:29 am

Yang Ni Pun Best Juga Taw!

27 Your Words of Lo♥e

  1. tajuk dan isi tak sama...huhu..

    ReplyDelete
  2. haha..macam edit je.biasala kesalahan gini.handle surat khabar ni semua kan nak cepat je

    ReplyDelete
  3. garu kepala jap.. tajuk lain isi lain.. adehhh... pening2..

    ReplyDelete
  4. tajuk lain isi lain....sapa yg kena rogol ni anies...?

    ReplyDelete
  5. tajuk lain..isi kandungan lain..huhu

    ReplyDelete
  6. Lain mcm je tajuk berita&isi berita tu.... lari topik kot.....;-/

    ReplyDelete
  7. Apasal tajuk lain..ulasan lain ek??Tajuk pasal rogol..tapi ulasan pasal elektrik..

    ReplyDelete
  8. Apasal tajuk lain..ulasan lain ek??Tajuk pasal rogol..tapi ulasan pasal elektrik..

    ReplyDelete
  9. allahuakbar... errmm.. macam-macam..

    singgah menabung

    ReplyDelete
  10. Tajuk gempak konfem ramai yang baca

    ReplyDelete
  11. hahha..agaknya tak buat tajuk gitu takdak sapa nak baca kot..

    ReplyDelete
  12. Kes salah taip tajuk la ni. Lain yang nak ditulis, lain entri yang masuk. Hahaha

    ReplyDelete
  13. haiyo ape da tajuk takde kene mengena dgn cerita huhuhu

    ReplyDelete
  14. salam. terkejut jugak baca news ni tadi..ohh teruknya!

    ReplyDelete
  15. salam. ehhhh?? dia silap tajuk kut...

    ReplyDelete
  16. ape ni, tajuk lain citer isi perut lain :)

    ReplyDelete
  17. Kenapa tajuknya begitu tapi isinya lain...

    ReplyDelete
  18. hmm...astaghfirullah n berita yg buat pening kepala fikirkannya..

    ReplyDelete
  19. Not edited?
    Neway, ada dengar pasal kes rogol tu.
    Erghhh..

    ReplyDelete
  20. Adehhh..
    Tajuk menarik orang untuk klik..
    Tapi isi takdak kena mengena langsung.. sabo jela :)

    ReplyDelete

☆*✲゚*。(((´♡‿♡`+)))。*゚✲*☆

yea yea...
mekacih korang!
nanti anies BW ya!
mungkin lewat BW..
tapi yang PASTI,
anies tetap akan
TERJAH blog korang!

☆*・゜゚・*\(^O^)/*・゜゚・*☆