Eyes

9:21 am









Yang Ni Pun Best Juga Taw!

29 Your Words of Lo♥e

  1. cantik mata berbulu lentik...
    klau nureen pandai make mcm tu kan best

    ReplyDelete
  2. hohohoho.. kalau bulu mata gaya gini.. mahu bera, mata x bukak dah...

    ReplyDelete
  3. bersyukur ada mata yg sihat, Alhamdulillah

    ReplyDelete
  4. Dari mata turun ke hati tapi akak tak beranilah nak makeup cam tu...

    ReplyDelete
  5. mata, bertentang....mula la nak nyanyi..sayangi lah mata anda...mcm saye, mata dah rabun..huhu

    ReplyDelete
  6. dari kerana mata....saratnya mata tu

    ReplyDelete
  7. macam2 nak di tambahnya....kesian kat mata tu....

    ReplyDelete
  8. suka sangat kalau bulu mata lentik. my hubby bulu mata lentik. dah lelaki la pulak. Turun kat Amirul. lelaki jugak.

    dah Aleesya tak lentik pulak bulu mata dia. adei...

    ReplyDelete
  9. Dari mata turun ke hati..
    Suka tengok orang mata cantik. Anies gambar yang ada rama2 tu cantik!, bergerak2 rama2 tu.

    ReplyDelete
  10. suka mata yang no.6 tu.. cantik.. :D

    ReplyDelete
  11. suka mata yang ke 6, nampak semulajadi bulu mata dan alis matanya....

    ReplyDelete
  12. mcm2 gaya dimekapkan kat mata yer...

    ReplyDelete
  13. sekali kena solek, aduh cantiknya mata kita..

    ReplyDelete
  14. ya penting jaga mata kita sebaik mungkin !

    ReplyDelete
  15. jaga pandangan...jgn pandang2..

    ReplyDelete
  16. Dari amta turun ke hati...

    Memang cantik kalau bulu mata lentik macam tu :)

    ReplyDelete
  17. kena jaga pandangan (mata), jgn pandang yg haram..

    ReplyDelete
  18. mata dan PM bagai isi dan kuku...haha

    ReplyDelete
  19. cantik pada yg suka bergaya..klu kena pada akk yg x pandai mekup ni org tgk pun pelk agaknya..yg pnting sendiri mesti rasa x selesa ..hahhaha

    ReplyDelete
  20. mata y ada rama2 tu cantik! hehehe

    ReplyDelete
  21. cantik plak mata tu di groom ngan mcm2 pesen :)

    ReplyDelete
  22. sekali tgk mcm mata betul . dua kali tgk mcm mata lukisan . tapi mmg cantik ...

    ReplyDelete

☆*✲゚*。(((´♡‿♡`+)))。*゚✲*☆

yea yea...
mekacih korang!
nanti anies BW ya!
mungkin lewat BW..
tapi yang PASTI,
anies tetap akan
TERJAH blog korang!

☆*・゜゚・*\(^O^)/*・゜゚・*☆