Misi membayar 'hutang2' BW! tapi sebelum tu...

10:45 am




MOHON SEBARKAN...

Yang Ni Pun Best Juga Taw!

38 Your Words of Lo♥e

  1. tetiba terasa nak pergi kl sentral lagi nak cari, hari tu pergi tak nampak pun....

    ReplyDelete
  2. insyallah...sedihnya tengok nasib mereka...Moga Allah sentiasa memberkati mereka.

    ReplyDelete
  3. moga sentiasa dalam peliharaan allah swt

    ReplyDelete
  4. Dikala kita hidup senang jangan lupa mereka yang memerlukan..

    ReplyDelete
  5. Kadang-kadang mereka bersemangat nak cari rezeki dengan kudrat mereka, tapi pemikiran kita yang sempurna anggota badan ni yang melemahkan semangat mereka. :(

    http://cerita-adindabaizuramazlan.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. drg usaha sndri kan, x der mengharap bantuan.. bagus tue, harus d jadikan teladan

    ReplyDelete
  7. jauh tu mencari rezeki dengan keadaan macam tu, moga bisnes beliau terus maju..

    ReplyDelete
  8. walau bgmana upaya diri mrk tapi mrk berhak mengisi dunia spt yg lain n salinglahh bantu membantu antara kita...

    ReplyDelete
  9. OKU pun giat berusaha.
    Tapi yang sempurna?

    ReplyDelete
  10. InnshaaAllah..Slmt hariu raya utk anies gak

    ReplyDelete
  11. Sedih tgk.
    Bsyukur la slalu ata nikmat hidup y baik..insyallah...

    ReplyDelete
  12. Insyallah anies...

    Sedih... bsyukurlah dgn apa y kt ada.

    ReplyDelete
  13. terharu dengan kessungguhannya, moga Allah murahkan rezekinya yang ikhlas untuk berdikari mencari rezeki.

    ReplyDelete
  14. moga Allah murahkan rezeki dia.. nina dok jauh. yg bwh tu kt penang ke? apasal xtau ni

    ReplyDelete
  15. salam. insyAllah,,

    semoga dipermudahkan untuk dia

    ReplyDelete
  16. semuga ada ramai yg membantu mereka..

    ReplyDelete
  17. baru dapat "beraya" rumah anies hari ni. kuih ada lagi tak???

    p/s touching kan bila mereka menjual sesuatu..bukan just minta sedekah saja. walhal kalau lihat fizikal mereka saja, mungkin kita nak membantu

    ReplyDelete


  18. Allahu akbar ..simpatinya melihat nasib mereka . Moge mereka sentiasa dilindungi Allah dan jagaan manusia yang berhati mulia..

    ReplyDelete
  19. yup...ada baca status pasal homemade choc kat FB last week..moga murah rezeki beliau

    ReplyDelete
  20. Kalau OKU yang berniaga macam ni saya sokong 200%. Nak beli pun tak kisah kalau dia sendiri yang hasilkan. Bukan seperti setengah orang yang ambil kesempatan dengan mengemis.

    ReplyDelete
  21. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  22. semoga usha beliau dipermudahkan

    ReplyDelete
  23. ayu pun hutang bw ni. skrg ada pc n internet laju..bole la bw selalu pasni

    ReplyDelete
  24. tersentuh pulak bila tengok oku camni berusaha untuk mencari rezeki..semoga segala usahanya dipermudahkan..

    ReplyDelete
  25. bersyukur dikurniakan kudrat untuk mencari rezeki ;)

    ReplyDelete
  26. tibe2 nak pergi cari abang jual coklat tu.

    jom sebar kan!

    bawah tu wayang ke apa ea?

    ReplyDelete
  27. ooo...
    tu la kan kita ni.. mesti igt jual tisu je..
    Jemput join segmen ini..
    http://sueakgogeous.blogspot.com/2014/08/9-awesome-blogs-of-month.html

    ReplyDelete
  28. Moga murah rezeki abang tu..

    ReplyDelete
  29. Moga murah rezeki abang tu..

    ReplyDelete
  30. In shaa Allah... t kasih atas perkongsian ini Anies..

    ReplyDelete
  31. moga dimurahkan rezeki kepada mereka...

    ReplyDelete
  32. Mudah2an ramai yg tapi membantu mereka..

    ReplyDelete
  33. InsyaAllah, semoga dipermudahkan segalanya...;-)

    ReplyDelete

☆*✲゚*。(((´♡‿♡`+)))。*゚✲*☆

yea yea...
mekacih korang!
nanti anies BW ya!
mungkin lewat BW..
tapi yang PASTI,
anies tetap akan
TERJAH blog korang!

☆*・゜゚・*\(^O^)/*・゜゚・*☆