Accuse

4:03 pm

...السلام عليكم
Apabila orang fitnah kita, sebenarnya kita mendapat banyak pahala secara mudah.
Ia juga tanda Allah SWT mahu menaikkan darjat kita.
~Sheikh Karim Omar, imam Masjid Negeri Shah Alam~

sumber daripada sini.

terima kasih kepada penyebar fitnah kerana menambahkan pahala kami.
semoga DIA mengampunkan dosa2 kamu.
amin.

Salam Aidiladha 1434H kepada bloggers semua.

Yang Ni Pun Best Juga Taw!

33 Your Words of Lo♥e

  1. amin..amin..amin

    salam aidiladha buat anies...

    ReplyDelete
  2. selamat menyambut aidiladha..

    ReplyDelete
  3. Betul Tu Anies..moga Allah menambahkan ganjaran pahala buat kita dan menaikkan darjat atas kesabaran kita, amin2x.

    Selamat hari raya aidiladha juga ye Anies, hati-hati dijalanraya.
    ummi pun nak balik kampaung gak ni.

    ReplyDelete
  4. amin..

    salam aidiladha anies..

    ReplyDelete
  5. Pahala free kita dapat...

    Salam aidil adha anies...

    ReplyDelete
  6. betul tu, yang penting kita terus bersabar.. selamat hari raya aidiladha anies.. :D

    ReplyDelete
  7. Amin.. Semoga si penabur fitnah tu insaf & diampunkan segala dosanya.. Kita yang terkena fitnah ni banyak2kanlah bersabar.. Allah sentiasa bersama orang2 yang teraniaya.. =)
    ZON PERMAISURI CHOMEL

    ReplyDelete
  8. Slm aidiladha akk anies...

    Klu dkt..sya da bg kek tu kt akk..hehe

    ReplyDelete
  9. selamat hari raya babe...nak datang beraya boleh :)

    ReplyDelete
  10. selamat hari raya korban ye cik anies..

    ReplyDelete
  11. Salam Aidiladha untuk anies jugak.

    ReplyDelete
  12. amin.











    selamat hari raya korban anies.

    ReplyDelete
  13. semoga Allah beri ganjaran pahala yg lebih buat kamu

    org2 teraniaya ni sellaunya doa lebih dimakbulkan


    p/s: salam kenal, terus follow sini ;)

    xoxo
    S

    ReplyDelete
  14. selamat hari raya Eidul Adha untuk Anies...

    ReplyDelete
  15. amin...

    salam aidiladha anies n family ;-)

    ReplyDelete
  16. amin...

    salam aidiladha anies n family ;-)

    ReplyDelete
  17. Anies..ummi singgah lagi, salam aidiladha.

    ReplyDelete
  18. Salam aidil adha utk anies dan keluarga...

    ReplyDelete
  19. salam aidiladha....

    semoga Allah ampunkan dosa si penyebar fitnah itu... smga dia sedar kesilapannya...

    ReplyDelete
  20. Amin...
    Salam aidil adha anies.

    ReplyDelete
  21. itulah hikmah yang kita tka nampak

    ReplyDelete
  22. Sebab tu dosa fitnah itu besar..

    Sabar bebanyak k, pasti akan ada kebenarnanya nanti :D

    ReplyDelete
  23. Anies-untuk set buasir tu
    Omega-2 bulan
    Zinc dan Oste 3 bulan

    ReplyDelete
  24. Aminn..semoga org yg difitnah terus sabar okay

    ReplyDelete
  25. amin... sangat puitis entrynya. di penuhi dengan maksud tersurat dan tersirat.

    bersimpang siur jugak kalau nak faham ni kan. hehehehe

    ReplyDelete
  26. sama2l kita brsabar..inshaaAllah..ganjaran di sana menanti :))

    ReplyDelete

☆*✲゚*。(((´♡‿♡`+)))。*゚✲*☆

yea yea...
mekacih korang!
nanti anies BW ya!
mungkin lewat BW..
tapi yang PASTI,
anies tetap akan
TERJAH blog korang!

☆*・゜゚・*\(^O^)/*・゜゚・*☆