Tukar duit raya

10:05 am








Yang Ni Pun Best Juga Taw!

14 Your Words of Lo♥e

  1. haha.. anies duit raya untuk cik nor ada tak?kihkih

    ReplyDelete
  2. rietta pown xtukar lagi duet, byk plak tugasan perlu dselesaikan ramadhan ni...

    ReplyDelete
  3. hahahha... lawak ingatkan Anies yang dah tukar duit raya

    ReplyDelete
  4. Oh my. Tak boleh bayang kalau jumpa betul-betul orang macam ni kalau kerja kat bank. Hehehe ^^

    ReplyDelete
  5. ha ha hah a...
    kebetulan, br tadi aida deal dgn opismet utk tuko duit baru.
    esok lusa dpt la. in shaa Allah.
    sedekah kpd anak-anak yg dtg beraya nanti.

    ReplyDelete
  6. Amboi mak cik tu tukar pun ada mahal ke murah yer... Zumal selalu kumpul duit yang cantik-cantik masa Ramadhan dan sebelum Ramadhan untuk buat duit raya. Tak pernah tukar kat bank. Hehehe...

    ReplyDelete
  7. lucu pulak. hahahaa

    jemput datang ke blog MB https://missbaybeeboo.blogspot.com/ dan join giveaway. TQ^^

    ReplyDelete
  8. Aiyoyo. Memacam ragam org nk tukar duir raya kan? Haha.
    Tahun ni Sha tukar duit raya sikit je. Dah masuk fasa penjimatan 😅

    ReplyDelete
  9. kita ade eh duit rm20 ? hahaha x sure..

    ReplyDelete
  10. Hahahahaha..lawak pakcik makcik ni..

    ReplyDelete
  11. Hahahaa.. baru je tukar duit raya mnggu lepas :D

    ReplyDelete
  12. hahaha ... ada ke nak bagi duit syiling sbg duit raya? hehe.

    ReplyDelete

☆*✲゚*。(((´♡‿♡`+)))。*゚✲*☆

yea yea...
mekacih korang!
nanti anies BW ya!
mungkin lewat BW..
tapi yang PASTI,
anies tetap akan
TERJAH blog korang!

☆*・゜゚・*\(^O^)/*・゜゚・*☆