Muchas gracias señorita Mrs A!

12:45 pm

✿...السلام عليكم✿

Hari ni entry kontot je... mem besar ada banyak benda kena settle. so BW pun sekadar termampu je dulu. nanti2 bila free sambung BW.

alkisah semalam, balik kerja nampak bungkusan ni atas kerusi. senyum lebar kemain. tambah pulak atas bungkusan ni ada sampul raya hahaha lagilah suka!

apa isi dalamnya? jeng jeng jeng...

tadaaa.... shawl EM. wahhh nampaknya raya tahun ni jimat sikit. hari tu dapat shawl juga daripada blogger Nadiah Izzati. semalam dapat dari blogger Mrs A. cukuplah dua helai. tunggu masa nak pakai je. jadi ke tidak... jangan joreng sudah hahahah

apa2 pun terima kasih Mrs A atas ingatan ini. moga2 Mrs A sekeluarga terus dilimpahi rezeki dan keberkatan daripadaNya.

kepada kawan2 yang belum mengenali blogger yang suka main netball ni, bolehlah terjah kat SINI ya!

thanks 4 reading...

jemput join ya!

Yang Ni Pun Best Juga Taw!

36 Your Words of Lo♥e

  1. wahhh bestnya dapat hadiah.. nk jugak !

    ReplyDelete
    Replies
    1. kena terjah blog mrs a dulu laa kalu nk ;-)

      Delete
  2. Bestnya dapat hadiahhhhhh.. Jimat dah tudung raya.. XD

    ReplyDelete
  3. Tahniah Anies... Cantik shawl tu...

    ReplyDelete
  4. wow..tahniah dpt hadiah..alhamdulillah..:)

    ReplyDelete
  5. dah lama tak dapat tudung orang bagi..dulu kalau raya je tak payah beli tudung sebab ramai yang bagi tudung .Rakan blogger la, untuk review la..hehe..sejak tak aktif ni tak de siapa la nak bagi..ahhaha..padan muka...

    ReplyDelete
    Replies
    1. jgn ckp cam tu...x lama lg pasti akn ada yg beri tudung baru ;-)

      Delete
  6. Ahamdulillah, rezeki. semoga lepas ni dapat baju pulak :)

    ReplyDelete
  7. TAHNIAH ANIES BOLH MELAWA TUDUNG HADIAH RAYA NI

    ReplyDelete
  8. Senyum la sebab menang. Ce kalau kalah. Haha

    ReplyDelete
  9. Tahniah kak Anies dapat hadiah. Murah rezeki kak Anies. :D

    ReplyDelete
  10. Selamat ber out fit of the day bersama shawl baru

    ReplyDelete
  11. amboiiii.. ada org senyum lebor ye..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe kalu jumpa kak yan pun sy senyum lebo jg ;-)

      Delete
  12. Wahhh!! Emma maembong punya hijab~ wuuu ^^ jealous Hana heheh Congratulation sis!! :)

    ReplyDelete
  13. Amboi senyum lebar Anies :) Alhamdullilah rezeki ye.

    ReplyDelete
  14. Tahniah Anies...
    Meriah la raya tahun ni dengan tudung cun

    ReplyDelete

☆*✲゚*。(((´♡‿♡`+)))。*゚✲*☆

yea yea...
mekacih korang!
nanti anies BW ya!
mungkin lewat BW..
tapi yang PASTI,
anies tetap akan
TERJAH blog korang!

☆*・゜゚・*\(^O^)/*・゜゚・*☆