Bunga matahari

2:38 pm

✿...السلام عليكم✿





Bunga matahari sangat cantik
kembang di waktu pagi
daunnya hijau
bunganya kuning
memikat kumbang lalu

bunga matahari sangat cantik
di halaman rumahku
darilah pagi hingga ke petang
tak jemuku memandang

gambar kredit

Yang Ni Pun Best Juga Taw!

38 Your Words of Lo♥e

  1. CANTIKNYA BUNGA MATAHARI KUNING BERSERI

    ReplyDelete
  2. ya allah,cantiknya anies
    segar mata memandang
    ciptaan allah

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu laa kalu ada dpn mata ralit dibuatnya

      Delete
  3. LA..igt anies g kebun bunga matahari..hihi

    ReplyDelete
  4. Ku buka jendela pagi menjelang
    Aroma embun membuat senang
    Bunga matahari dan kumbang
    Tak jemu hati selalu memandang
    Aduhai jangan di petik sayang
    Sungguh cantiknya ingin berdendang

    ReplyDelete
  5. lagu zaman sekolah..hehe. mood seceria bunga matahari bila menang 3-0.hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. mesti laa... klopp baru perasan yg milner ada dlm team dia.

      Delete
  6. Bunga matahari yang mekar
    Kulihat di balik pagar
    Pagi menjadi lebih segar
    Memandang bunga matahari yang mekar

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau ada di hadapan mbak, apa mbak mau buat?

      Delete
  7. Cantiknyaaaaa.. Teringt rumah sewa lama, sebelah dgn kolej.. Kalau otw pegi kelas, lalu satu rumah ni, ada bunga matahari.. Kalau kelas pagi, tengok bunga matahari tu mesti bahagia.. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. x mintak kt dia ank poko buunga matahari tu? 😊

      Delete
  8. Bunga cantik tapi baunya tu yang tak tahan..boleh bad mood seharian..hahah

    ReplyDelete
  9. sangat cantik bunga matahari..

    biasa tengok kat bungkusan kuaci

    ReplyDelete
  10. Oh, Indah sekali nie bunganya assalamualaikum.

    ReplyDelete
  11. Subhanallah, cantiknya... lagi tu teringan zaman sekolah rendah dulu hihii :D

    ReplyDelete
  12. klo tgok gmbr xtruja..tp cer klo dpt tgok in real..
    confirm sehari suntuk tgok bunga tu..haha

    ReplyDelete
  13. sedap dpt mkn kuaci haha 😆😆

    ReplyDelete

☆*✲゚*。(((´♡‿♡`+)))。*゚✲*☆

yea yea...
mekacih korang!
nanti anies BW ya!
mungkin lewat BW..
tapi yang PASTI,
anies tetap akan
TERJAH blog korang!

☆*・゜゚・*\(^O^)/*・゜゚・*☆