#Back

2:03 pm

✿...السلام عليكم✿

I'm back!
nak cari dulu aura kerajinan...
kalau ada jual laa... ;-)

lebih sebulan kepala ting tong dengan kerja kerja kerja kerja kerja kerja... so, ubat relaksnya adalah novel ni... dah selamat khatam...

p/s sambung BW lepas ni...

daaa...

Yang Ni Pun Best Juga Taw!

26 Your Words of Lo♥e

  1. Salam.
    Jangan sampai stress kerana kerjaya.

    ReplyDelete
  2. dah lama tak dengar citer.
    semoga cepat khatam :)

    ReplyDelete
  3. Lama jugak awak tak update kan?
    ^_^

    ReplyDelete
  4. welcome back anis! teruskan menulis

    ReplyDelete
  5. bila jumpa novel best lupa semua benda

    ReplyDelete
  6. wah, dah khatam? kalau saya, amik masa yang lama nak habis 1 novel. sebab tu dah tak baca novel sekarang ni

    ReplyDelete
  7. Citer la sikit Merah Cinta dia tu...
    Amboi! workaholic sungguh Anies, patut dapat anugerah pekerja cemerlang ni.

    ReplyDelete
  8. Sekali sekala kne hilangkan stress dgn perkara yg kita suka..

    ReplyDelete
  9. hahhha review please. make sure otak dh ok eh awal bulan 3

    ReplyDelete
  10. hahhha review please. make sure otak dh ok eh awal bulan 3

    ReplyDelete
  11. Jngn stress2... relax je hahahaa :D

    ReplyDelete
  12. Selamat kembali :)
    Best tak buku tu, Anies?

    ReplyDelete
  13. CB dah lama tak beli novel lor ,
    novel yang ade pon belum dibelikan rumah lagik - terperap dalam kotak , kekangan masa katenya

    ReplyDelete

☆*✲゚*。(((´♡‿♡`+)))。*゚✲*☆

yea yea...
mekacih korang!
nanti anies BW ya!
mungkin lewat BW..
tapi yang PASTI,
anies tetap akan
TERJAH blog korang!

☆*・゜゚・*\(^O^)/*・゜゚・*☆