Ayam + warna

10:13 am



Yang Ni Pun Best Juga Taw!

28 Your Words of Lo♥e

  1. untungla ayam leh buat nasi ayam., harhar2

    ReplyDelete
  2. sungguh pun begitu, ayam tetap rabun bila tiba waktu senja...heheh...

    ReplyDelete
  3. ayam bleh nmpak lebih byk warna? menariknya...xpernah taw pown...thanks anies share info...

    ReplyDelete
  4. Mesti dunia ayam penuh warna-warni :)

    ReplyDelete
  5. apa warna agaknya yg dia nampak kat manusia agaknya ... seronok je ayam tu tenggek atas buai .

    ReplyDelete
  6. Elok pulak dia dok bertenggek kat situ

    ReplyDelete
  7. dalam banyak-banyak ayam, ayam apa berdiri atas bola?ce jawab...haha

    ReplyDelete
  8. bestnya tengok ayam tu bertenggek kat atas buai tu..

    ReplyDelete
  9. Org kalau yg minat ayam ni mmg beat tgk depa membela :D

    ReplyDelete
  10. Biasanya haiwan ni, Allah jadikan memang kelebihan diorang pada mata. Mata lebih tajam, lebih sensitif. :)
    Dan sebab tu juga ayam suka kejar kita. Sebab pakai baju too colorful? sakit mata dia? Haha :p

    ReplyDelete
  11. ayam oh ayam.. tringat lak lgu ayam.. hehehe

    ReplyDelete

☆*✲゚*。(((´♡‿♡`+)))。*゚✲*☆

yea yea...
mekacih korang!
nanti anies BW ya!
mungkin lewat BW..
tapi yang PASTI,
anies tetap akan
TERJAH blog korang!

☆*・゜゚・*\(^O^)/*・゜゚・*☆