Terima kasih cinta

9:45 am

✿...السلام عليكم✿


Bisikan rindu memanggil namaku Dirikan coretan merebahkan naluri hatiku Usah bimbang tentang aku ku selalu di sisimu Hapuskan rasa ragumu Ku cuma ada kamu Tenang rasa hati Pabila engkau muncul lagi Terima kasih cinta Kau buat ku bahagia Tanpa jemu dan lelah Woohhhhh Terima kasih cinta Pintaku satu saja Jangan pernah berubah Hanya kamu satu saja Tiada yang kedua Di mana pun engkau berada Di sini masih cinta Tenang rasa hati Pabila engkau muncul lagi Terima kasih cinta Kau buat ku bahagia Tanpa jemu dan lelah Woahhh Terima kasih cinta Pintaku satu saja Jangan pernah berubah Cinta, anugerah Maha Esa Kita corak, kita gubah, kita dirikan Seperti impian yang kita kejari Semoga bersama hingga ke akhir nanti Terima kasih cinta, kita kan bersama Terima kasih cinta, buat selamanya Seperti impian yang kita kejari Semoga kita bersama hingga ke akhir nanti
Wuuhhh tenang rasa hati Pabila engkau muncul lagi.
Terima kasih cinta Kau buat ku bahagia Tanpa jemu dan lelah Terima kasih cinta Pintaku satu saja Jangan pernah berubah Terima kasih cinta Kau buat ku bahagia Tanpa jemu dan lelah Woahhhh Terima kasih cinta Pintaku satu saja Jangan pernah berubah. hhaaahhhhh ...
credit


Yang Ni Pun Best Juga Taw!

18 Your Words of Lo♥e

  1. alamak, ada apakah gerangan di pagi sabtu ceria ini? tiba-tiba datang dendang cinta-cintaan :)

    ReplyDelete
  2. hebatnya rasa cinta kan anies.

    ReplyDelete
  3. Salam singgah sini anies....suka dengar lagu ni...penyanyi asal dari sandakan sabah ni...

    ReplyDelete
  4. Tanpa cinta hidup tiada bahagia... terima kasih cinta... :) :)

    ReplyDelete
  5. Bagus sekali puisinya, menyentuh hatii

    ReplyDelete
  6. andai cinta mati...jasad bagai tak berguna lagi
    semangat tak de dah..

    ReplyDelete
  7. cinta ek? hihihi...aku cinta padamu...hikhikhikhik

    ReplyDelete
  8. lagu ni dengar banyak kali pun tak jemu..

    ReplyDelete
  9. Jangan pernah berhenti. :)
    Tunjukkan kasih sayang sekarang, agar tidak menyesal di kemudian hari.

    ReplyDelete
  10. True,..never stop showing you love, expressing that you care ;)

    ReplyDelete
  11. Terima kasih cinta...(sambil menjeling pada cik abang kat sebelah ni)...hehe

    ReplyDelete
  12. lagu ni best! terikut2 nyanyi ha...hihihi

    ReplyDelete
  13. sambil baca sambil nyanyi =) tahu pun part chorus je..
    yang lain tatau heeh..

    ReplyDelete

☆*✲゚*。(((´♡‿♡`+)))。*゚✲*☆

yea yea...
mekacih korang!
nanti anies BW ya!
mungkin lewat BW..
tapi yang PASTI,
anies tetap akan
TERJAH blog korang!

☆*・゜゚・*\(^O^)/*・゜゚・*☆