Selamat pengantin baru Kerel + Kinah

10:30 am

✿...السلام عليكم✿

Walaupun mem besar tak turun ke Perak untuk meraikan mereka, tapi kawan2 yang lain (termasuk si pengantin sendiri) bermurah hati 'belanja' beberapa keping gambar untuk tatapan kawan2 mereka yang tak hadir ni.

so, mari kita doakan semoga kebahagian sentiasa menjadi milik mereka sampai ke syurga.

aminnn...

hantaran 5 berbalas 7. simple je kan?

"okey, sebelum pak cik nikahkan kamu, sekarang cuba baca alif ba ta sampai habis. pak cik nak dengar. kalau tak boleh, cuba baca surah Yasin. amacam?" (ayat karang sendiri)

status: engaged married... yeayyy

penyerahan mas kahwin.

'group2 VIP' ni!

kemain lagi pengantin dan sahabat2 beliau... ahaks!

hah, cepat kasi aura tu kat kinah, era! ;-)

posing ntah hapa2 ;-)

tumpang sekaki makan beradab

geng2 kinah, merangkap jugak geng kerel hahaha...

p/s barakallahu lakuma wabaraka 'alaikuma...

(open order COD KL/ Selangor. PM nombor di atas 24/7)

Yang Ni Pun Best Juga Taw!

21 Your Words of Lo♥e

  1. Singgah pagi isnin...
    tahniah..tahniah buat pengantin....

    ReplyDelete
  2. simple tapi look so sweet. tahniah buat pengantin. semoga kekal hingga ke anak cucu

    ReplyDelete
  3. simple tapi meriah..cam gini la best..kan..kan

    ReplyDelete
  4. alhamdulillah...semuanya selamat kan..

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah.. Semoga diberkati oleh Allah swt selalu dan kekal bahagia hingga ke jannah..

    ReplyDelete
  6. barakallahulakuma wa barakailaikuma wa jama'a bainakuma fi khair....

    Sempoi n sweet je pengantin... kawan2 pun sporting... Moga jodoh kalian sampai ke syurga... insyaAllah... Amin...

    ReplyDelete
  7. Semoga berbahagi ke anak cucu. Sama padan pasangannya.

    ReplyDelete
  8. selamat pengantin baru kpd kedua-duanya semoga kekal berbhgia bersamaa selamanya...grand majlisnya.

    ReplyDelete
  9. Selamat Pengantin Baru buat dorg berdua...

    ReplyDelete
  10. hantaran simple2 je.. duit simpan p honeymoon =)

    ReplyDelete
  11. alhamdulillah tahniah pd penganting.. moga kekal sampai syurga..amin

    ReplyDelete
  12. klu cara kami , pihak perempuan yg byk beri makanan . pihak lelaki cuma beri kek je ... suka tgk pelamin yg ringkas tu , jimat ... semoga berbahagia hingga akhirnya ...

    ReplyDelete
  13. Salam singgah pagi anies...selamat pengantin baru pada kedua mempelai dan semoga berbahagia dan berkekalan hingga akhir hayat..

    ReplyDelete
  14. Selamat pengantin baru. Moga bahagia sampai ke jannah.

    ReplyDelete
  15. Alhamdulillah tahniah buat pasangan pengantin... semoga sentiasa ceria dan berbahagia hingga ke jannah... aamiin... :)

    ReplyDelete
  16. Salam tahniah buat pengantin...

    ReplyDelete
  17. tahniah pengantin baru ! lawa emerald :)

    ReplyDelete

☆*✲゚*。(((´♡‿♡`+)))。*゚✲*☆

yea yea...
mekacih korang!
nanti anies BW ya!
mungkin lewat BW..
tapi yang PASTI,
anies tetap akan
TERJAH blog korang!

☆*・゜゚・*\(^O^)/*・゜゚・*☆