Ada apa dengan pisang?

12:26 pm




Yang Ni Pun Best Juga Taw!

32 Your Words of Lo♥e

  1. pisang berangan paling sedap hihihi ;p
    elakkan sembelit pn iya jugak

    ReplyDelete
  2. kulit pisang sapu kat muka ... nice .

    ReplyDelete
  3. Selain enak dimakan, manfaatnya juga baik buat kesehatan :)

    ReplyDelete
  4. dulu cukup tak suka makan pisang..sebab lembik..eheheh

    ReplyDelete
  5. Kami sekeluarga memang suka makan pisang..anak2 pun suka..thanks for the info :)

    ReplyDelete
  6. Kalau Zumal, asalkan bukan pisang emas jer... Zumal akan makan...

    ReplyDelete
  7. setuju! pisang mmg kaya dengan vitamin macam2... kena amalkan pisang selalu

    ReplyDelete
  8. Pisang emaskh itu anies..I love banana

    ReplyDelete
  9. Saya tak pernah ketinggal makan buah yg satu ini :)

    ReplyDelete
  10. sy suka mkn pisang nak2 utuk sarapan.. hehehe

    ReplyDelete
  11. Really...pasni kene sokmo mkn pisang. Tapi more special..pisang sedap jugak dibuat kek. Hihihi

    ReplyDelete
  12. Sarapan pisang dengan yogurt sejuk. Best nya. Sihat & tenaga combine =)

    ReplyDelete
  13. Assalam anies,
    ooooooooooooooo
    si boboboy iols bagi makan pisang untuk mudah b***k he3

    ReplyDelete
  14. Assalam anies,
    ooooooooooooooo
    si boboboy iols bagi makan pisang untuk mudah b***k he3

    ReplyDelete
  15. Biasanya akak akan ambil ketika akak terlibat dengan aktiviti sukan selain dari berjogging.. ;)

    ReplyDelete
  16. aku suka makan pisang. hehehe...

    ReplyDelete
  17. buat cekodok pisang sambil minum teh o di petang hari.. oh indahnya dunia... ^_^

    ReplyDelete
  18. tq for sharing...
    suka pisang montel

    ReplyDelete
  19. makan pisan cheese sama ke khasiat dia macam mkn buah pisang ?

    ReplyDelete
  20. Eynda peminat tegar pisang... sentiasa ada je kat rumah :-)

    ReplyDelete
  21. saya suka makan pisang.

    lagipun memeberikan tenaga

    ReplyDelete
  22. Pisang pemberi tenaga. Bdk2 sek yg p tanding sukan, kami bekalkan pisang.

    ReplyDelete
  23. Pisang ni bnyk jenis tp klu yg de penyakit KM ni la buah yg kne elak...

    ReplyDelete
  24. hehe, bgus jugak utk penghadaman..
    kluar segala mak nenek kalau makan..
    hehe..

    ReplyDelete
  25. pishang mmg feveret.. mmg bnyaj khasiat.. antara buah yg sering disebut dlam quran.. daaapnye tp org kata x elok makan pishang at night.. elok pepagi..

    ReplyDelete
  26. xsuka makan pisang tp suka kulit pisang gosok siku.. hehehe

    ReplyDelete

☆*✲゚*。(((´♡‿♡`+)))。*゚✲*☆

yea yea...
mekacih korang!
nanti anies BW ya!
mungkin lewat BW..
tapi yang PASTI,
anies tetap akan
TERJAH blog korang!

☆*・゜゚・*\(^O^)/*・゜゚・*☆