Tip murah rezeki melalui perhubungan

12:00 pm



Yang Ni Pun Best Juga Taw!

21 Your Words of Lo♥e

  1. In shaa Allah.. mudah2an hidup kita sentiasa diberkati.. aamiin. T kasih atas perkongsian dan peringatan ini Anies.

    ReplyDelete
  2. ye betul..hargai orang sekeliling..murah rezeki kita...:)

    ReplyDelete
  3. InshaAllah.. masih cuba membaiki diri dlm melayani org lain. Thanks for the tips ye cik anies.. :')

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah sejuk sekali kak membacanya
    Terima kasih ya sudah mengingatkan :)

    ReplyDelete
  5. Banyak yg xbuat lagi tu.... InsyaAllah,

    ReplyDelete
  6. Maaflah yg no 3 tu bila lagi anies..?

    ReplyDelete
  7. tak rugi jalinkan hubungan baik pada semua orang ...

    ReplyDelete
  8. boleh di amalkan..nice tips anis

    ReplyDelete
  9. tips yg sgt memenafaatkn...insyaAllah pasti murah rezki.

    ReplyDelete
  10. Terima kasih atas perkongsian. Jaga hubungan antara manusia dengan manusia terutamanya orang yang hampir dengan kita.

    ReplyDelete
  11. Moga kita semua dikurniakan rezeki yang baik ^-^

    ReplyDelete
  12. Perkongsian yang baik dan bermanfaat.

    ReplyDelete
  13. Kak Sha nak buat yang no. 3 tu. Masalahnya tak ada yang sudi, hehe :D

    ReplyDelete
  14. Rezeki dari Allah s.w.t. bukan sahaja dalam bentuk wang ringgit...

    nikmat sihat, nikmat bahagia, nikmat rindu dan macam2 lagi pun rezeki..kan... :)

    tQ atas ingatan ini....

    ReplyDelete
  15. Assalam anies,
    nice sharing
    iols loike
    setuju bebenor

    ReplyDelete
  16. Yg penting, jika kita nak murah rezeki, jangan berkira kan :)

    ReplyDelete
  17. paling suka buat no 2.. hehehe. entah bila nk kawen. :) nice sharing

    ReplyDelete

☆*✲゚*。(((´♡‿♡`+)))。*゚✲*☆

yea yea...
mekacih korang!
nanti anies BW ya!
mungkin lewat BW..
tapi yang PASTI,
anies tetap akan
TERJAH blog korang!

☆*・゜゚・*\(^O^)/*・゜゚・*☆