Fakta-fakta menarik #3

12:00 pm


Yang Ni Pun Best Juga Taw!

25 Your Words of Lo♥e

  1. nak tambah satu lagi
    ramai student copy paste..bt assginment guna google...

    ada sorang retis tu kata blogger tu goblok..hihi

    ReplyDelete
  2. Assalam anies,
    iols soka fakta no 4 & 8 :)

    ReplyDelete
  3. Ternyata kesuksesan seseorang wanita tak terpaut jauh dengan kaum pria ya kak :)

    ReplyDelete
  4. Ndak taunya makanan juga berpengaruh memiliki anak kembar :)

    ReplyDelete
  5. yg no.8 tu memang WIN! ~.~

    ReplyDelete
  6. Agak2..Wanita di Malaysia, berapa pulak purata handbag nya?....huhu

    ReplyDelete
  7. Yang nombor 7 tu memang tepat.
    Dpat pengajaran dari pengalaman sendiri. Hehe

    ReplyDelete
  8. No 8 tu best.. menarik pulak mcm tu kan hehee.. :D

    ReplyDelete
  9. salam. hee sy pon nak jd billionaire jugakk ;p

    ReplyDelete
  10. byknyer kita makan...35 tan tu...hehehe..

    ReplyDelete
  11. Banyaknya beg tangan dia org tu...

    ReplyDelete
  12. no 6 tu T__T bnyakkk nye makannnn...

    ReplyDelete
  13. No. 1 tu yang membuatkan ramai budak-budak malas belajar. Katanya tak belajar pun boleh kaya. Ceh

    ReplyDelete
  14. No.11 tu mksdnye Cikna pun org UK jgk LA kn...:-)

    ReplyDelete
  15. saya suka fakta no 7 tuh... hehehe

    ReplyDelete
  16. tudia aih 35 tan no kak anis :D

    ReplyDelete
  17. alamak.. bukak thru fon gambaq kecik..
    huuurm..

    ReplyDelete
  18. no 11 tu betul la. tp yg HIV mcm susah nk percaya.

    ReplyDelete
  19. nak makan apa ni.. nak dapat baby kembar haha

    ReplyDelete

☆*✲゚*。(((´♡‿♡`+)))。*゚✲*☆

yea yea...
mekacih korang!
nanti anies BW ya!
mungkin lewat BW..
tapi yang PASTI,
anies tetap akan
TERJAH blog korang!

☆*・゜゚・*\(^O^)/*・゜゚・*☆