Collectors Toy Fair KL 2, 2015

6:11 pm


Yang Ni Pun Best Juga Taw!

24 Your Words of Lo♥e

  1. singgah sini nak jemput join segmen saya :)

    http://syahirahvaliant.blogspot.com/2015/04/segmen-jom-blogwalking-by-syahirah.html

    ReplyDelete
  2. selamat hari perkerja anies...best ni main2 dgn toys.

    ReplyDelete
  3. Kalau suka dgn toy msti kne pergi ni...;-)

    ReplyDelete
  4. Best.. saya ada kawan yg mmg minat koleksi2 spt ni.. :)

    ReplyDelete
  5. Bye-bye.. tak dapat nak join. Uhuk3..

    ReplyDelete
  6. ni best ni kalau dpt kumpul koleksi ni

    ReplyDelete
  7. assalam dear..sori baru arini dpt BW keblog anies..bz memanjangmelayan DH..arini dia kuar blhlah mama jenjalan keblog anies :)

    ReplyDelete
  8. dah malam bau baca entry ni..melepaslah daku.

    btw, thanks ye FM tu! mmuah sikit!hehe

    ReplyDelete
  9. Salam. hee 4hb semalam je keew? kalo tak leh sy dtg jenguk2 ., ;p

    ReplyDelete
  10. mmg ada peminat nya..
    tapi aku x minat la..haha...

    ReplyDelete
  11. Wah ohsem gak event tu... Kalau pakai costume lagi best yer Anies
    ^-^

    ReplyDelete
  12. Uhuh. kalau Kak Sha duk KL, mesti pegi, huhu T_T

    ReplyDelete
  13. Assalam anies,
    uols peminat kaaaaaaaaa???he3

    ReplyDelete
  14. Khas utk para peminat..anak2 saya suka dragon ball

    ReplyDelete
  15. Pastinya banyak yang tertarik dan berminat ya kak :)

    ReplyDelete
  16. wow terangkat.. cam bestjer...

    ReplyDelete
  17. untunglah dapat jemputan..hehe

    ReplyDelete
  18. bawak anak2 mau x kuar2 ni...

    ReplyDelete
  19. Wahhhhhh. Ni kalau berkumpul semua sekali ni,...

    ReplyDelete
  20. tudiaaaa haih.. tapi CT tak masuk geng ni.. kalo kumpul pun zaman toys dah berlalu..

    ReplyDelete
  21. dh habis komen pukal.. hehe. terima kasih juga ! :)

    ReplyDelete

☆*✲゚*。(((´♡‿♡`+)))。*゚✲*☆

yea yea...
mekacih korang!
nanti anies BW ya!
mungkin lewat BW..
tapi yang PASTI,
anies tetap akan
TERJAH blog korang!

☆*・゜゚・*\(^O^)/*・゜゚・*☆