Cadbury Marvellous Creations + bakal bersua dengan 'skandal masa form 4'! ^_^

12:00 pm



Yang Ni Pun Best Juga Taw!

26 Your Words of Lo♥e

  1. cinta bepaut kemabli kah?? hihihi

    ReplyDelete
  2. sedap tu... lamanya rasa tak makan coklat..

    ReplyDelete
  3. Nampak sedap Cadbury baru tu ^-^

    ReplyDelete
  4. Anies nak pi ke??
    wah..untung le dapat jumpa Luis garcia..

    ReplyDelete
  5. Ape kebnda anies
    pencerahan pls...

    ReplyDelete
  6. Tadi ada perasan kat tesco.. boleh tak tercapai pulak ni... marveles.. wahh.. jumpa Luis Garcia eh.. :):)

    ReplyDelete
  7. sedapnya krup krap ngunyahnya...

    ReplyDelete
  8. Luis Garcia ni aku ingat masa dia main untuk Spain..time dia main untuk Liverpool tak tengok sangat.

    ReplyDelete
  9. Ni mst hardcore liberpul ni ek...liberpul dh xpower la sis...kikiki

    ReplyDelete
  10. teringat coklat yg blm saya mkn ...

    ReplyDelete
  11. Makan coklat memang best...hehe

    ReplyDelete
  12. YNWA.. whoaa ~

    My blog :

    http://segalaceritera.com/

    ReplyDelete
  13. Wewiittt..
    skandal masa sekolah..
    Woww!! hehee

    ReplyDelete
  14. Singgah mlm....nak satu coklat? Hihihih

    ReplyDelete
  15. Kabarnya di inggris sempat hadir 7 rasa dalam satu coklat loh kak :)

    ReplyDelete
  16. skandal masa form 4?? semanis coklat tu ke??

    ReplyDelete
  17. Saya suka yang biru tu sebab cookienya yummo!

    ReplyDelete
  18. aiyark.. me don't like cokelat.. sebab terlalu manis, sakit kepala.. ^_^

    ReplyDelete
  19. weeeewit Annies oooooi.. meriahnyee nak jejak kasih.. ada bunga2 cinta dak..

    ReplyDelete
  20. Macam cekelat candy crush, eheh :D

    ReplyDelete
  21. Variant kemasannya berbeda dengan yang di jual di jakarta :)

    ReplyDelete
  22. Sedap coklat cadbury terbaru nie :)

    ReplyDelete
  23. Assalam anies,
    waaaaaaa
    bertingkek2 uols up gambor cekelat naaaaaaaaaaaa

    ReplyDelete

☆*✲゚*。(((´♡‿♡`+)))。*゚✲*☆

yea yea...
mekacih korang!
nanti anies BW ya!
mungkin lewat BW..
tapi yang PASTI,
anies tetap akan
TERJAH blog korang!

☆*・゜゚・*\(^O^)/*・゜゚・*☆