Mana nak cari bakso yang sedap?

1:05 pm

✿...السلام عليكم✿

Jangan cakap cari kat Indon ekkkk...

makan bakso masa sarapan tadi. dia punya cili kicap... mak aiii... segala atuk nenek air keluar dari rongga2... pedas giler!




nota: mood upside down dari semalam...

Yang Ni Pun Best Juga Taw!

34 Your Words of Lo♥e

  1. baru nak cakap suruh cari kat indon tadi...ha ha ha...

    ReplyDelete
  2. sedapnyaa... kat sabah pon xjumpa bakso yg betul2 sedap

    ReplyDelete
  3. sedapnya bakso
    kalau tak pedas tak sah kan :)

    ReplyDelete
  4. Alamak. Pedas ke?
    Saya kalau makan pedas2 camtu..
    Confirm kluar air mata & hingus.

    ReplyDelete
  5. jarang makan bakso...ermmm mungkin tak pernah makan....

    ReplyDelete
  6. dah lama tak makan bakso..sedapnya..

    ReplyDelete
  7. ringkas nye bakso dia..kedai bakso depan rumah akak ni macam2 ada dalam tu.sampai bihun pun tenggelam habis..:P

    ReplyDelete
  8. Fuhh sedap ni.. kepedasan melampau tu. Silap2 boleh kacau perut pulak nnti huhu..:D
    Semoga mood kembali ok nnti.. aamiin..

    ReplyDelete
  9. peh, timm suka sambal kicap pedas2 ni..lgi meleleh aiq hidung, lagi kaw..hehe..

    ReplyDelete
  10. Assalamualaikum, hai, Alia datang follow sini #805 :)

    ReplyDelete
  11. Assalamualaikum, hai, Alia datang follow sini #805 :)

    ReplyDelete
  12. SUKA MAKAN BAKSO YER...KAK PERNAH CUBA TAPI XBERAPA NK LAJU SELERANYA...

    ReplyDelete
  13. bakso ni feveret Ana gak kak nis ! hehe
    ermm tp tu la kdg tu cabai kicap dia punya pedas tak hengat adehhh berasappppp hehe

    ReplyDelete
  14. Haha.. bru nk kata.. kat indon la sedaop

    ReplyDelete
  15. tak tahu la cik anies.. huhu.. :(

    ReplyDelete
  16. bakso sedap dekat chow kit road, gerai indon..hehe

    ReplyDelete
  17. Wah kalo udah makan baso bisa nambah :)

    ReplyDelete
  18. saya tak pernah mkn bakso ... confirm anies gelak nih ...

    ReplyDelete
  19. apa rasa bakso ni?sama macam rasa soto atau mee sup ke? tak pernak makan lagi..

    ReplyDelete
  20. wah sedapnyer....oh yer blog dah bertukar link. jom singgah

    ~ kathyrbain.blogspot.com
    ~ kathy78rbain.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. dekat food court pasar seni..trylah.sedap!!

    ReplyDelete
  22. pssstt kak nis, Ana tukar url baru:
    ana-mizu.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Sedap ke yang ni? Kena tanya orang indon dekat malaysia la kot. Diorang mesti ada port baik tu cari bakso sedap. hehe

    ReplyDelete
  24. Salam singgah...

    done follow your cool blog..sudi-sudilah follow blog saya pula ya =)

    http://seronoknyermelukis.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Nanti kalau ada lagi zumal nak sikit yer Anies ^_^

    ReplyDelete
  26. last makan bakso kt langkawi 2 thn lepas.. hehe

    ReplyDelete

☆*✲゚*。(((´♡‿♡`+)))。*゚✲*☆

yea yea...
mekacih korang!
nanti anies BW ya!
mungkin lewat BW..
tapi yang PASTI,
anies tetap akan
TERJAH blog korang!

☆*・゜゚・*\(^O^)/*・゜゚・*☆