Jom tengok filem dari Palestin! P.E.R.C.U.M.A!

9:40 am

✿...السلام عليكم✿


Setiap hari Isnin
jam 8 malam
tempat: The Square Publika, level G2,
Publika Shopping Gallery
Solaris Dutamas KL

filem2 yang akan ditayangkan:
  • Bethlehem-Hidden from View & Home Front (9 Jun 2014)
  • Five Broken Cameras (16 Jun 2014)
  • A Man Without A Cell Phone (23 Jun 2014)

:: hanya berbaki 2 lagi filem yang belum ditayangkan.

pengunjung akan diberi kopi Arab / teh pudina percuma.

filem2 ini dibawa khas oleh Viva Palestina Malaysia
sebagai sebahagian daripada KL Palestine Film Festival 
yang bakal berlangsung pada 6- 7 September 2014, 
bertempat di Black Box & White Box, Publika.

jom kawan2!!

Yang Ni Pun Best Juga Taw!

22 Your Words of Lo♥e

  1. menarik ni,tq ur for information anis. nak pegi ni.
    datang mengisi churp

    ReplyDelete
  2. bestnya..filem-filem dari Palestin ni ada mesejnya yang tersendiri..

    ReplyDelete
  3. bestnya..
    hari isnin je ? weekend tak da ya..sayangnya

    ReplyDelete
  4. klau dekat dah terjah ni hehehe

    ReplyDelete
  5. rasanya filem seni , jln cerita pun berat ni ...

    ReplyDelete
  6. x pernah sampai publika pon..huhu

    ReplyDelete
  7. Siap dapat air free tu. Patut boleh tarik ramai orang tu.

    ReplyDelete
  8. macam menarik jer..tapi akak tak dan nak tengok..

    ReplyDelete
  9. Tak berkesempatan zumal nak pergi...

    ReplyDelete
  10. Menarik...tp jauh la xdpt tgk

    ReplyDelete
  11. wahh menarik nie,,ala sekarang sedang sibuk

    ReplyDelete
  12. best nye. free. kalau duk area sana leh join ..

    tq singgah blog sy. baru sempat blogwalking sini.

    ReplyDelete
  13. Assalammualaikum..anies,

    terima kasih atas hebahan nie.. kepada yg berminat boleh pergi nie.

    mselim3

    ReplyDelete
  14. menarikk.. selamat menonton yaa . ~ kalo dekat, konpem pegii neh.. huhu

    ReplyDelete
  15. Thanx for info, sis.
    Tapi, saya dok luar KL.
    Bagus tayang movie dari Palestin, daripada movie yang ntah hape2...or dari buat konsert berhibur sampai leka dunia.
    http://drshikinzainal.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. bagusnya kalau dpt menonton filem ni...

    ReplyDelete
  17. mnarik tu anies..bila lagi nak ygk cter palestin dgn percuma..

    ReplyDelete

☆*✲゚*。(((´♡‿♡`+)))。*゚✲*☆

yea yea...
mekacih korang!
nanti anies BW ya!
mungkin lewat BW..
tapi yang PASTI,
anies tetap akan
TERJAH blog korang!

☆*・゜゚・*\(^O^)/*・゜゚・*☆