Aaaachhhoooo!!!

9:50 am

...السلام عليكم

I'm freezing and wheezing and sneezing a lot,
one minute cold, the next minute hot.
flu-y and ooey, a cold in my head.
it's nice to stay home and cuddle in bed!
(High Five no. 214)

tu la yang terjadi since Rabu lepas.
bila malam, tak boleh tidur.
then terkebil2 sampai pagi.

nak bangun pagi tak susah.
tapi lepas tu mulalah kepala buat hal.

bila tengok ramai yang sama 'menanggung penderitaan' ni...
so dalam hati kata ni mesti musimnya.
tambah pula, suasana tengah sejuk.
macam musim bunga kat London kek dah nyer...

Alhamdulillah, hari ni dah kebah sikit.
walaupun batuk dan selesema masih ada,
tapi kena gagahkan juga untuk buat kerja sebab hari ni dah 27 haribulan.
means, 'lampu' dateline dah berkelip2.

insya-Allah, langkah BW akan diorak pada sebelah petang nanti ya...

last but not least....

menu time tak sihat.
hai... cam ne la nak sihat.
makan benda yang tak menyihatkan.
ish ish ish...

Yang Ni Pun Best Juga Taw!

19 Your Words of Lo♥e

  1. la demam ke..sian dia..

    sama mcm anakanda muhammad
    musim demam la ni..pergi klinik penuh dgn budak2 sakit..

    mkn maggi je ke anies?

    ReplyDelete
  2. kalau saya tak sihat pun selalu makan megi sebab boleh kuarkan peluh kalau makan panas2.. :) sedap tu dengan telo meleleh tu.. :) semoga cepat sembuh ye..

    ReplyDelete
  3. alaa ciannya Anies demam yer..Moga cepat sembuh..yer dan jgn lupa makan ubat..

    ReplyDelete
  4. sama lah...kita Anis....sis pun baru rasa segar sikit hari nie....

    ReplyDelete
  5. kalau achoo..achoo terus otomatik akan sakit kepala kan..

    GWS dear

    ReplyDelete
  6. semoga anies cepat sembuh dari demam tu.. aiza pun kena selsema juga, syukur tak kena demam..

    ReplyDelete
  7. Demam ye anies..yelah cuaca pun tak menentu kan sekarang. Harap Anies cepat sembuh sepenuhnya...

    ReplyDelete
  8. get well soon anies, jgn lupa mkan ubat ye...

    ReplyDelete
  9. assalam annies..kak pun sama mcm annies asyik bersin n kdg demam...musim cuaca beralih dari hujan kpd panas kot...moga annies cpt sembuh ya...

    ReplyDelete
  10. semoga lepas nih sembuh sepenuhnya ya...=)

    ReplyDelete
  11. walaupun megi tetap nampak sedap.
    sekarang ni memang musim sejuk cik anies, jaga kesihatan baik-baik ye.
    jgn lupa makan ubat.. =)

    ReplyDelete
  12. wah kelihatan nya sedap banget masakan nya mbak aniezz :)

    boleh nyicip nggak nih saya hehehe :D

    ReplyDelete
  13. Sama,ah anies..tekak ni lain macam..
    Tekak lalu makan maggi je, heee
    Faktor cuaca kot...perut lapar tapi tak lalu makan

    ReplyDelete
  14. kalau tak sihat benda yg tak bagus teringin nak makan kan...huhuhu

    ReplyDelete
  15. get well soon yer... tp menu2 makan sedap2 tu hehehe

    ReplyDelete
  16. Rajin2 mkn ubat tau..smOga cepat sembuh..

    ReplyDelete
  17. get well soon.. nina pun baru baik selesema. makan maggi. buat la bubur ayam. hehe

    skrg pun xtidur nyenyak sgt gara2 cuaca sejuk. huuu

    ReplyDelete
  18. nina kdg2 time sakit2 laa ngidam makan megi. panas2 pulak buat. fuhh. sedap!

    ReplyDelete

☆*✲゚*。(((´♡‿♡`+)))。*゚✲*☆

yea yea...
mekacih korang!
nanti anies BW ya!
mungkin lewat BW..
tapi yang PASTI,
anies tetap akan
TERJAH blog korang!

☆*・゜゚・*\(^O^)/*・゜゚・*☆