Just for laughs

10:55 am

...السلام عليكم

Adik: ni, apa kak?

kakak: ni harimau.

adik: kenapa harimau ni kukunya panjang?

kakak: sebab harimau ni, haiwan.

adik: ooo... maknanya, akak dengan harimau ni... samalah yek! berkuku panjang!

kakak: grrr...


>>::<<


seekor semut membisikkan sesuatu ke telinga seekor gajah.
usai berbisik, gajah itu tiba-tiba jatuh terjelepok dan pengsan.
nak tau, apa yang semut tu bisikkan?

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

"sayang... i mengandungkan anak you!!"


>>::<<


baru jam 10 pagi, penduduk kampung gempar seketika apabila terdengar azan dilaungkan.
mereka berasa pelik lalu ke masjid untuk mengetahui apa yang sedang berlaku.
setiba di masjid, kelihatan seseorang yang dipanggil 'si gila', sedang melaungkan azan.

ketua kampung: kau dah gila ke... dok azan pukul 10 pagi ni?

si gila: tadi, masa azan dilaungkan pada pukul 6 pagi, cuma 4 orang je yang datang. ni, bila dengar azan pukul 10, satu kampung yang datang. jadi, siapa sebenarnya yang gila?


>>::<<


Yang Ni Pun Best Juga Taw!

24 Your Words of Lo♥e

  1. tada bayar toilit sana pokok blakan pigi kincing ka vera ka

    ReplyDelete
  2. wah ada-ada aja nich mizz kalau bikin posting. Keren abizz mizz ^^
    thanks atas share nya ya ^^

    ReplyDelete
  3. toilit sudah kasi naik harga... kasi tahan air kucil sampai rumah.... keh keh

    ReplyDelete
  4. hehehe...bisa buat ummi tersenyum dan tersengih-sengih sorang2 ni.

    ReplyDelete
  5. mau vera merata-rata...kah...kah2.

    ReplyDelete
  6. As salam Anies,

    Ptg2 sementara tunggu hubby dtg jemput ni baca pulak cerita lucu ni tersengih sorang2... jgn ade yg kata kt gila sudah! Hihihi

    ReplyDelete
  7. yg bawah tu dah agak sapa..smlm baca pun tergelak den..

    ReplyDelete
  8. susah nk phm bhase yg last tu..hehe

    ReplyDelete
  9. Hahahaha.... paling tercuit kisah semut dgn gajah :-D

    ReplyDelete
  10. Hahaha...gelak sorang2 bila baca..

    ReplyDelete
  11. yg last sekali tu..hahaha..kincing ka vera ka....cet

    ReplyDelete
  12. RIP la bahasa melayu pasni.. huhu..

    ReplyDelete
  13. hahaha terkejut si gajah..
    deep btul lawak si gila tu.

    ReplyDelete
  14. Hahhahahaadoi a tensen basa itu kata2 manyak pining kapla ;D

    ReplyDelete
  15. hahaha.. caya lah. makan panadol la

    ReplyDelete
  16. Tergelak sorang-sorang pulak tengah malam ni. Hush.

    ReplyDelete
  17. semua barang naik gara2 minyak....lawaklah notis kat toilet tue..

    ReplyDelete

☆*✲゚*。(((´♡‿♡`+)))。*゚✲*☆

yea yea...
mekacih korang!
nanti anies BW ya!
mungkin lewat BW..
tapi yang PASTI,
anies tetap akan
TERJAH blog korang!

☆*・゜゚・*\(^O^)/*・゜゚・*☆