It's back!

12:16 pm

Yang Ni Pun Best Juga Taw!

35 Your Words of Lo♥e

  1. awat? jerebu mai balik ka? adoiiiii

    ReplyDelete
  2. jerebu lg... kat Kedah pun sama.

    ReplyDelete
  3. datang lagi...adoi
    mana nak lari ni anies...

    ReplyDelete
  4. Laaa jerebu ke... tak perasan pulak, kat Pudu Ulu ni masih ok lagi.

    Pisau tu tak ingat pulak jenama apa, Amy beli mixer tu kat parkson KLCC ... mungkin ada lagi kot pisau tu kat situ.

    ReplyDelete
  5. sakit jiwaku, jiwa kacau merapu gara2 jerubu

    ReplyDelete
  6. alamak...jerebu lagi?? tak pe lah...dugaan tu :)

    ReplyDelete
  7. lepas nie....laku lagi lah penapis udara heheee.....

    ReplyDelete
  8. malaysia dilanda jerebu.. mak aiza selalu kena bawa dia pergi bahagian kecemasan hospital sebab kena asma..

    ReplyDelete
  9. kedah jugak dilanda jerebu...bosan..bosan...dgn masalah yg sama berulang...

    ReplyDelete
  10. ummi baru balik Putrajaya ni, memang suram dan berjerebu, kat Terengganu baru ni ok je.

    ReplyDelete
  11. tu lah kan, tapi kejap ada kejap ilang.. bila la nak clear bebetul nieh..

    ReplyDelete
  12. jerebu luar org nampak..tanda hampir kiamat..jom kita hilangkan jerebu dalaman pulak..


    p/s tempahan dh siap..maaf lamabat..tgh sibuk bt tempahan kek plk

    ReplyDelete
  13. cni pown jerebu semalam....hri nie kepala dah tingtong...

    ReplyDelete
  14. hurmmh..... akak baru dengar awani, memang jerebu mai balik maa...

    ReplyDelete
  15. penang pon sama..
    tp semlm dh hujan so dh nmpk awan biru.. alhamdulillah

    ReplyDelete
  16. melaka pun sama.. tp budak2 office ni ckp kabus... ntah ye ntah tak..

    ReplyDelete
  17. singgah pagi jumaat sambil sedekah nuffnag hehehe

    ReplyDelete
  18. smlm hujn lebat!! hlg ckt jerebu.

    ReplyDelete
  19. eh ye ke , tak perasan la pulak...

    ReplyDelete
  20. ermm..teruknya..
    sama2 bdoa moga smuanya kembali spti biasa

    ReplyDelete
  21. jerebu tak habis2 kan... take care....

    p/s: deno folow sini dari blog papamifz

    ReplyDelete
  22. La ni dah musim hujan...tak mampak dah

    ReplyDelete
  23. camne wat pusing2 ni. haha. tu bukan jerebu, biasa la malaysia kan cm europe country. haha

    ReplyDelete
  24. kt pnang pun jerebu jugak.. huhu

    ReplyDelete
  25. KL oh KL, bilalah udara nak bersih

    ReplyDelete

☆*✲゚*。(((´♡‿♡`+)))。*゚✲*☆

yea yea...
mekacih korang!
nanti anies BW ya!
mungkin lewat BW..
tapi yang PASTI,
anies tetap akan
TERJAH blog korang!

☆*・゜゚・*\(^O^)/*・゜゚・*☆