Parents / happy

8:58 am

Jika inginkan ibumu gembira, berbuallah dengannya.
jika mahu ayahmu gembira, dengarlah kata-katanya.


p/s maaf kawan2.
ada urgent task lately dan internet prob.
sebab tu agak jarang dapat berkunjung ke teratak yu ols dalam seminggu dua ni...

Yang Ni Pun Best Juga Taw!

20 Your Words of Lo♥e

  1. terima kasih kerana mengingatkan.. mak saja yang masih tinggal.. ayah dah lama meninggal dunia..

    ReplyDelete
  2. akan gembirakan mereka. insyaAllah

    ReplyDelete
  3. Anies, gambar penuh senyuman, tanda bahagia mereka berdua, bila tengok orang tersenyum kita pun terasa bahagia juga kan.

    ReplyDelete
  4. nak naik kuda jugak!!happynye tgk!

    ReplyDelete
  5. betul3.. really missed my dad lah !

    ReplyDelete
  6. nice quote... peringat yg sangat bagus utk kita semua... :)

    ReplyDelete
  7. bagusnya dia tak takut menunggang kuda. safiyyah dah 4 tahun baru berani naik kuda..hihi..

    ReplyDelete
  8. Hi, just dropped by say hello. Nice pic. Your baby really cute duduk kuda.
    Have a nice day.
    Lee.

    ReplyDelete
  9. PM seminggu dua tiga kali jugak berbual dgn mak dalam telefon...:)

    ReplyDelete
  10. it's okay,anies...take ur time :)))

    ReplyDelete
  11. Jom kita buat kedua2-nya sentiasa ;D

    ReplyDelete
  12. Wah, berjiwa sungguh gugahan kata-kata ini. Terima kasih.

    ReplyDelete
  13. benda paling mengembirakan dlaam hidup adalah mengembirakan hati kedua ibu bapa

    ReplyDelete
  14. tersentuh dengan ayat tu... saya telah tiada keduanya... :( al-fatihah...

    ReplyDelete

☆*✲゚*。(((´♡‿♡`+)))。*゚✲*☆

yea yea...
mekacih korang!
nanti anies BW ya!
mungkin lewat BW..
tapi yang PASTI,
anies tetap akan
TERJAH blog korang!

☆*・゜゚・*\(^O^)/*・゜゚・*☆