It's my day, dear!

12:00 am

...السلام عليكم


28 Julai...
Alhamdulillah.
terima kasih ya Allah kerana memberiku peluang sekali lagi untuk bernafas di bumi-Mu ini.
terima kasih ya Allah kerana masih ada ruang untukku meneruskan kehidupan ini.

insan yang paling dihormati dan disayangi...
yang melahir dan membesarkanku...
yang menyokong dan menasihatiku...
yang mendoa dan mempercayaiku...
sahabat terhebat dan paling sempurna...
terima kasih, mama...
sayang mama!

tidak dilupakan,
kaum keluarga, sahabat handai dan rakan seperjuangan...
terima kasih di atas kasih sayang yang tidak bertepi...
terima kasih di atas doa yang tiada penghujungnya...
sayang kalian semua!

dan, dia...
terima kasih yang tidak terhingga...
saya sayang kamu, sesungguhnya...

Yang Ni Pun Best Juga Taw!

30 Your Words of Lo♥e

  1. selamat hari lahir anies... semoga panjang umur murah rezeki ! :)

    ReplyDelete
  2. Happy birthday dear,,,,,

    selang 3 hari ye kita..

    ReplyDelete
  3. happy birthday anies...same date dengan anak sedara...semoga pajang umur dan murah rezeki :)

    ReplyDelete
  4. happy birthday anies...smoga hidup anies sentiasa penuh dgn keberkatan, rezeki,kesihatan dan kasih syg Allag=h dan insan2 sekeliling :))

    ReplyDelete
  5. Salam Anies..SELAMAT ULANGTAHUN,maaf lambat k.atie singgah kat sini.
    Semoga diberikn kesihatan yg baik,dimurahkn rezeki & sentiasa diberkati oleh Allah.Aaminn


    p/s:K.atie dah balas email.TQ

    ReplyDelete
  6. Happy birthday dear, moga panjang umo dan dimurahkan rezeki ye ;D

    ReplyDelete
  7. hepi belated beday dear...

    semoga panjang umur, murah rezeki dan sihat selalu hendaknya...amin...


    sama lak beday ngan laki aku ye nok...

    ReplyDelete
  8. selamat ulangtahun kelahiran, semoga usia diberkati illahi

    ReplyDelete
  9. Happy birthday Anies...moga dipanjangkan umur,dimurahkan rezeki dan dipertemukan jodoh...opps..

    ReplyDelete
  10. hepi belated besday sis...
    may ALLAH bless u

    ReplyDelete
  11. selamat hari lahir....

    psss...emelkan rietta nama dan alamat pengeposan...di henrietta3321@gmail.com

    ReplyDelete
  12. selamat hari lahir anies. wahhh ni baru betu betul nak tiup lilin ngan ALeesya nieh...

    moga panjang umur, happy sokmo dan di murahkan rezeki yer..

    ReplyDelete
  13. Happy birthday dear.. Lya doakn moga tuhan trus meluaskn rezeki anies n sntiasa d bwh rahmat dariNya.. Amin

    ReplyDelete
  14. Happy birthday!! Moga Allah anugerahkan awak kesihatan, rezeki yg lebih baik..:)

    ReplyDelete
  15. hepi besday anies...
    moga dipanjangkan umur serta dimurahkan rezeki...

    p/s - email dah dibalas...tq

    ReplyDelete
  16. happy belated birthday yer...!!

    semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki selalu...amin

    ReplyDelete
  17. hhppy besday.. rindu nk jpa anies...

    ReplyDelete
  18. selamat hari lahir anies...moga Allah sentiasa permudahkan dan memurahkan rezeki awak.

    p/s : da send e-mail kat wak~

    ReplyDelete
  19. happy birthday sis..semoga panjang umur & murah rezeki :)

    ReplyDelete
  20. dh reply email..sudi lah terima doodle yg xsberapa

    ReplyDelete
  21. hepi belated besday anies.. sori la lmbt wish :)

    ReplyDelete
  22. selamat hari lahir, sorry lambat wish .. semoga dipanjangkan umur yer...

    ReplyDelete
  23. Happy Birthday...Semoga Anies succes selalu..

    ReplyDelete
  24. happy belataed birthday.. semoga dipanjangkan usia dan dirahmati Allah selalu.. :D

    ReplyDelete

☆*✲゚*。(((´♡‿♡`+)))。*゚✲*☆

yea yea...
mekacih korang!
nanti anies BW ya!
mungkin lewat BW..
tapi yang PASTI,
anies tetap akan
TERJAH blog korang!

☆*・゜゚・*\(^O^)/*・゜゚・*☆