Pag pag : are we not grateful with what we have now?

10:31 am


vs

Yang Ni Pun Best Juga Taw!

24 Your Words of Lo♥e

  1. ALLAHUAKBAR... kita fikir kita susah, makanan x sedap... kat luar sana ada org lg susah..

    ReplyDelete
  2. kita mewah dgn makanan...Alhamdulillah...

    tapi sambil2 tu kita kena tgk org yg susah dpt makanan....

    sama2 kita muhasabah diri...

    ReplyDelete
  3. tu la kan. kat malaysia ni memang beruntung. makanan sana sini.

    bersyukur...

    ReplyDelete
  4. tq share this. btp beruntungnyer kita sebenarnyer

    ReplyDelete
  5. kadang tuh sampai tak termakan..akhirnya buang saja..

    kita sangat beruntung...

    ReplyDelete
  6. kita sangat2 bersyukur kerana mendapat makanan yg sedap2...kadang2 tue terbuang...sedih pulak tengok orang2 di sana..

    ReplyDelete
  7. alhamdulillah malaysia sangat mewah dengan makanan.. sebab tu kita harus bersyukur dengan nikmat yang Allah swt berikan.. elakkan pembaziran..

    ReplyDelete
  8. beruntungnya kita..boleh makan semahunya

    ReplyDelete
  9. Ingtkan akak je yang susAH..Rupanya ada lagi yang lebih susah..:p

    ReplyDelete
  10. yelah anies..mewah tu ujian..bersyukur, ingat mengingati.

    ReplyDelete
  11. Sedihnyer.. Ros mmg pantang mknan yng terbuang..sggup kembong perut mkn :(

    ReplyDelete
  12. kita dari golongan yg beruntung kan :)

    ReplyDelete
  13. persatuan pengguna meramalkan rakyat malaysia akan membuang lebih banyak makanan lagi ..kalau betullah ramalan itu sungguh menyedihkan..

    ReplyDelete
  14. betapa lupa nya kadang-kadang nak bersyukur dgn apa yg kita ada...astik duk tengok apa yg xde jer...insyaAllah, sama2 kita ingat ni..bersyukur walau sedikit...

    ReplyDelete
  15. bersyukur lah dgn apa yg mampu dimiliki oleh kita skrang...cukup mkn dan mcm2 lagi

    ReplyDelete
  16. yg senang kena lebih bersyukor..jgn membazir. ingat sama kat orang susah..

    ReplyDelete
  17. tak view pun video tu..so tak tau video tu pasal ape.. loading slow sangat..

    ReplyDelete
  18. aduuuhaiiii hati...bersyukurlaaa...bersyukurlaaa....tsktsktsk...gud sharing,anies :)

    ReplyDelete
  19. saya selalu membandingkan apa yg ada sekrg berbanding masa saya kecik dulu pada anak buah supaya mrk lbh bersyukur ...

    ReplyDelete

☆*✲゚*。(((´♡‿♡`+)))。*゚✲*☆

yea yea...
mekacih korang!
nanti anies BW ya!
mungkin lewat BW..
tapi yang PASTI,
anies tetap akan
TERJAH blog korang!

☆*・゜゚・*\(^O^)/*・゜゚・*☆