Train: arrival

8:41 am

Di kaunter khidmat pelanggan, stesen Keretapi Tanah Melayu, KL.

pakcik: nak... tumpang tanya, ketapi dari utara sampai bila?

kerani kaunter: lebih kurang pukul 10 pagi.

pakcik: ketapi dari selatan?

kerani kaunter: kejap je lagi pakcik... kol 9.

pakcik: ketapi dari pantai timur?

kerani kaunter: yang tu lambat sket. lebih kurang kol 11 pagi. err.. boleh saya tahu, pakcik nak tunggu ketapi dari mana?

pakcik: ooo bukan... pakcik cuma nak tau, bila masa yang sesuai untuk pakcik melintas landasan ketapi ni...

kerani kaunter: (dalam hati) arghhhhhhh hangin haku!!!

yahooo... 
sekarang pakcik boleh melintas!
-gambar sekadar men 'cun' kan entry-

Yang Ni Pun Best Juga Taw!

35 Your Words of Lo♥e

  1. ha ha ha haku pon hangin nieh...
    hehe

    ReplyDelete
  2. sib baik , kerani kauter tu tak bertukau jadik HIZAUUUU

    ReplyDelete
  3. skang mak cik dlm gmbar tu bleh la melintas sekarang...kh kih kih

    ReplyDelete
  4. pakcik ni sgt menguji kesabaran ekeke

    ReplyDelete
  5. hihi gambar tu memang ngam dengan n3 ni, sesuai..cepat2 melintas ye dik Anies..

    ReplyDelete
  6. hahaha tu la pasal hangen je beria je tnye kan hehe..wewittt cun la..

    ReplyDelete
  7. la..ingat kan nak beli tiket..hehe

    ReplyDelete
  8. aku ingat pakcik tuh nak pegi mati kat landasan ketapi tuh.haha!

    ReplyDelete
  9. hahaha..precaution step tuh..bagus betul pakcik..

    ReplyDelete
  10. kahkah.. sib baik pakcik dah tua, kalau tak harus kena tiau...

    anis, yang ko berdiri tepi landasan tu apsal.. ko pun nak melintas gak ke.. satu kesalahan melintas landasan dik oi.. ingat ni kat india ke.. hahahha..

    ReplyDelete
  11. kah.. kah.. baguih.. baguih..

    ReplyDelete
  12. hai tak takut di lenyek ketapi ke anies?..mmg cun pun..

    ReplyDelete
  13. hahaha..


    beraninya amik gambo kt atas landasan..sy fobia

    ReplyDelete
  14. hahaha..pak cik seorang yang prihatin..hihih..kat rel ketapi pun boleh jer posing ya..

    ReplyDelete
  15. aha..bolih menaikkan darah tinggi mama..kalau dia tanya kat mama !!..ha2x..nasib baik dia tanya kat kerani kaunter !! :)
    cantik gambar utk mencunkan entry tu !!!...

    ReplyDelete
  16. hikhik nk kna pakcik neh.. k'cun'an mmng jlas trserlah heheh

    ReplyDelete
  17. sabar je ye lah, agaknya dah biasa sampai pakcik tu tahu waktu2 k/api lalu

    ReplyDelete
  18. Sabar ye.. Sabar je laa...

    P/s: pasal mkn yg anies nk tau tu tak berapa la sedap sgt rasanya pun biasa2 jer harganya agak mahal la jugak... rasanya ada tpt lain yg lagi sedap...

    ReplyDelete
  19. hahaha.....waaaa gambar tu...posing habis...hebat!

    ReplyDelete
  20. yg dlm gmbr tu 'pakcik' tu ker?

    ReplyDelete
  21. pakcik melintas dah,asal makcik tu tinggal kat belakang.hehe gurau sis..

    slmt malam..lawak pula entry ni^^

    ReplyDelete
  22. Wahhh rupanya pakcik tu nak lintas jalan ketapi cepat sebab ada awek cun tunggu seberang sana! hahahaha

    ReplyDelete
  23. hahaha..sabo je lah..silap2 blh hangin satu badan..

    ReplyDelete
  24. haha p.cik ke m.cik yg nk melintas sebenarnye nie :P

    ReplyDelete
  25. hahahhahaaaa... lawak ar pak cik tuuuu...hahahahaaa

    ReplyDelete
  26. nak kena lempang pak cik tu kan...hehe

    ReplyDelete
  27. sib baik pakcik tu tak kata..boleh x cik adik pimpinkan, pakcik nak melintas nie!
    harus kena penampau ngan selipau,pakcik tu..hehehe

    ReplyDelete

☆*✲゚*。(((´♡‿♡`+)))。*゚✲*☆

yea yea...
mekacih korang!
nanti anies BW ya!
mungkin lewat BW..
tapi yang PASTI,
anies tetap akan
TERJAH blog korang!

☆*・゜゚・*\(^O^)/*・゜゚・*☆