Mama, mak and BFF

10:23 am

6 January 2012

My beloved mama turns 57 years old today!
happy birthday mama!
semoga mama sentiasa sihat, dimurahkan rezeki dan dirahmati Allah selalu.
tahun ni tak de hadiah nak beri tapi insya-Allah, harap2 tahun ni dapat beri mama 2 hadiah terbesar!
apa dia tu?
tunggu...

>>::<<

my dear mak,
sangat2 bimbang bila mak masuk hospital.
walaupun mak dah discharge, harap2 mak akan kembali sembuh seperti sediakala.
bila sihat, nanti mak boleh makan sedap2!
mak mesti sembuh ya!

>>::<<

dear BFFSyafiah Nasir a.k.a Dee!
happy ?? birthday buddy!
tempohari, masa pergi Kelantan, ingat nak singgah kat sekolah lama kita.
nak mengimbas memori zaman hingus meleleh.
sayangnya keadaan tak mengizinkan.
semoga dirimu dan keluarga sentiasa sihat, dimurahkan rezeki dan kekal berada di bawah lindungan rahmat-Nya.

Yang Ni Pun Best Juga Taw!

30 Your Words of Lo♥e

  1. heppy besday tuk mama anis ;)

    ReplyDelete
  2. `hepi bezday` * buat mama anies..semuga dipanjangkan umur &dimurahkan rezeki olih allah..amin..
    * buat mak semuga dah bertambah sihat..amin..
    beruntung anies ada BFF !!..

    ReplyDelete
  3. selamat hari lahir utk mama awak..semoga senantiasa mendapat rahmat Allah SWT

    ReplyDelete
  4. happy birthday mama anies..... moga tahun mendatang lebih ceria dan dicucuri rahmat Allah hendaknya.. ameen

    ReplyDelete
  5. Salam,
    Sampaikan salam LF dan isteri kpd Mama dan selamat ulangtahun kelahiran .. Kami mendoakan Mama sentiasa dalam perlindungan Allah ... Gembiranya ibu masih ada.

    ReplyDelete
  6. happy bday to mama and bff anies..

    get well soon to MAK!!!

    ReplyDelete
  7. hepi befdey buat mama anies...

    semoga cihat kembali & panjang umurnya..

    ReplyDelete
  8. Happy Birthday utk mama anies ye..semoga cepat sembuh, aminn...

    ReplyDelete
  9. Happy birthday buat mama Anies. Moga mak Anies cepat sembuh. Happy birthday Dee. Semoga Allah merahmati mereka semua..

    ReplyDelete
  10. hepi bezday buat mama anies, moga dipjgkan umur & murah rezqi, moga cpt sembuh ya AMIN...

    ReplyDelete
  11. Happy birthday Mama & BFF

    Mak, get well soon ya!

    ReplyDelete
  12. yeah, hepi busdei kp sumer yg sambut besdei2 tu yer. b hepi! (hancur BM den!)

    ReplyDelete
  13. hepi bufday kpd mama anies ye

    ReplyDelete
  14. waaa..
    hepi besday kpd mak anda..
    semoga beliau pnjg umur dan sihat selalu..

    ReplyDelete
  15. selmt hari jadi jugk saya ucapkan tuk mama anies.. semoga panjang umur dan dimurahkan rezki serta dikurniakan kesihatan yang baik..aminn..

    ReplyDelete
  16. selamat hari lahir..semoga mereka sihat walafiat hendaknya..amin3

    ReplyDelete
  17. BFF tu apa?

    Big Fat Female?

    hehe

    (gambar profile kamu tu sapa buat? cantek la)

    ReplyDelete
  18. semoga panjang umur and murah rezeki utk mama anies and cik BFF tu : )

    ReplyDelete
  19. selamat hari lahir kepada yang menyambut hari lahir..

    semoga umur yang telah pergi dan masih tersisa dalam lingkungan redha Allah..

    ameennn..

    ReplyDelete
  20. happy birthday makcik..semoga panjang umur murah rezeki...;)

    ReplyDelete
  21. hepy besday utk mama anies semoga dipanjangkan umur dan diberi kesihatan yg baik...

    ReplyDelete
  22. heppy besday tuk mak..kata sy kirimsalam ye.. ;)

    ReplyDelete
  23. selamat ulang tahun untuk insan2 tersayang tu..:)

    ReplyDelete
  24. selamat ulang taun tuk mereka...moga mak cepat baik k

    ReplyDelete
  25. smoga cpt sembuh buat mak kamu :)

    hepi belated beday to her n ur fren!

    ReplyDelete
  26. happy belated birth buat mama & kwn anies... smoga mama cpt smbuh

    ReplyDelete
  27. terlambat wish...

    hepi belated besday utk mama anies dan jugak bff anies tu.

    moga kalian sentiasa berada di bawah lindunganNya.dan mama Anies sentiasa sihat selalu...

    ReplyDelete

☆*✲゚*。(((´♡‿♡`+)))。*゚✲*☆

yea yea...
mekacih korang!
nanti anies BW ya!
mungkin lewat BW..
tapi yang PASTI,
anies tetap akan
TERJAH blog korang!

☆*・゜゚・*\(^O^)/*・゜゚・*☆